Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

5 ocen
Tomasz Lichocki
08 styczeń 2025 19:42
Nr naprawy: 1007490290. Nowy tablet wysłany w idealnym stanie wizualnym (uszkodzona bateria i podświetlenie wyświetlacza). Wrócił z CCS jak na zdjęciach. Wygląda jakby komuś porządnie upadł. Dodam, że kurier dostarczył nieuszkodzoną paczkę. Rozumiem, że to może się przydarzyć komuś ale uczciwość chyba wymaga załatwienia sprawy jak trzeba. Nie rozumiem na co liczyliście, że przymknę oko? Zareklamowałem tablet od razu po otwarciu paczki do Media Expert. Znów strata czasu i brak tabletu. P.S. obfotografowałem dokładnie tablet zanim do Was wysłałem.
pokaż więcej...
Marta Błaszczyk
08 styczeń 2025 12:23
Ten serwis to nieporozumienie.

Smartwatch HUAWEI zakupiony w maju w sklepie RTVEuroAGD, w listopadzie oddany na reklamację do tego sklepu. Powód reklamacji - zegarek po prostu przestał działać, nie wiedziałam czy to wina kabla ładowarki czy coś innego. Oczywiście odmowa, powód - serwis stwierdził, że są liczne rysy na ekranie co spowodowało rozlanie ekranu. Zaznaczę, że zegarek pomimo ładowania nie reaguje na przycisk, brak wibracji. Przesłałam po raz drugi na reklamację i dostałam odpowiedź po pierwsze, że zegarek jest PO GWARANCJI (zegarek ma aktualnie 8 miesięcy, gwarancja producenta to 2 lata), po drugie stwierdzono uszkodzenie mechaniczne ze względu na "liczne rysy oraz ubytki na szkle modułu wyświetlacza".

Oczywiście rysy wynikają z normalnego użytkowania zegarka, brak ubytków.

Dla lepszego zobrazowania załączam zdjęcie, niestety ciężko jest dokładnie oddać jak wygląda zegarek.

Brak informacji czy zegarek został sprawdzony pod inną ładowarką.

Zegarek zakupiony za 599zł, kosztorys naprawy to 1193,95zł.



Polecam wysyłać reklamację od razu do procenta niż do tego serwisu, który ewidentnie działa pozytywnie tylko na korzyść sklepu współpracującego.



Tragedia, nie polecam.
pokaż więcej...
ZIBIBAND ZIBIBAND-KOSZALIN
18 grudzień 2024 22:39
MASAKRA !!! Podam tutaj mój ostatni numer zgłoszenia żeby serwis dokładnie wiedział że o chodzi o mój telefon , jest to numer : S85812240505 . Ja zakupiłem 31.10.2024 r. w Media Expert w Koszalinie smartfon SAMSUNG GALAXY M35 5 G. Od dnia zakupu stwierdziłem że ten smartfon , gdy jadę autem , to nie ma wcale zasięgu !!!!! Jest komunikat : BRAK SIECI lub NIE ZAREJESTROWANO W SIECI . Już 5 raz oddałem telefon do sklepu a sklep do serwisu CCS w Piasecznie.W sklepie zgłosiłem sprawę jako z RĘKOJMII. Ostatnio ten serwis ( NAWET NIE PODJĄŁ SIĘ NAPRAWY ) tylko od razu z powrotem odesłał telefon do sklepu w Koszalinie tam gdzie go kupiłem . Serwis napisał że sprzęt jest sprawny. Ja wiem doskonale że nie jest sprawny !!! skoro nadal jest ta sama usterka !!! Jak mam to Serwisowi udowodnić??? Wysłałem nawet zdjęcia z mego auta że wcale nie ma zasięgu.Ale gdy używam starego smartfonu MOTOROLA MOTO X STYLE to zasięg w moim aucie jest na FULL!!! Kieruję sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta a potem do Sądu Rejonowego w Koszalinie ! Bo nie zamierzam 100 razy wysyłać nowy telefon do naprawy. Ani pieniędzy , ani telefonu!!! Tym bardziej że ostatnio Serwis sam się przyznał !!! że nawet nie podjął naprawy. Druga usterka zgłoszona też , to czujnik zbliżeniowy. Nie działa poprawnie!!! On powinien wygasić ekran gdy trzymam telefon przy uchu podczas rozmowy. A ekran się co chwilę zaświeca i twarzą ( w nie kontrolowany sposób ) naciskam różne Menu w telefonie. Tego też mi nie naprawili !!! Niżej dwie fotki jako dowód braku zasięgu w aucie wysłane fotki też do Serwisu !!! Zbigniew J.
pokaż więcej...
Szymon Pająk
16 październik 2024 00:02
Oddałem do Państwa zegarek Huawei GT3 i został odrzucony z tytułu gwarancji ponieważ stwierdzono obecność cieczy,z ciekawości oddałem do innego serwisu, dostałem zdjęcia oraz opinie serwisu że w środku nie ma obecności cieczy,powodem wyłączenia urządzenia jest zużyta bateria którą wymieniłem za 200 zł a nie jak Państwo wyliczyło wraz z wyśw. za prawie 1000 .Nie polecam bo mam wrażenie że duże serwisy bardzo ogólnikowo podchodzą do tematu napraw, jednak warto wybierać lokalne serwisy
pokaż więcej...
kesezro 2020
01 lipiec 2024 17:39
Miałem problem z moim zegarkiem Xiaomi Redmi Watch 3 Active – nie ładował się, a przycisk zasilania nie działał. Zdecydowałem się skorzystać z usług serwisowych Media Expert, a proces naprawy przebiegł bezproblemowo, bez żadnych trudności.



Usługa wymiany zegarka była fantastyczna. Obsługa klienta była profesjonalna, a naprawa szybka – problem został rozwiązany w mgnieniu oka. Byłem pod wrażeniem profesjonalizmu i szybkości działania.



Jestem niezwykle wdzięczny za wykonaną pracę i serdecznie polecam ten serwis każdemu, kto potrzebuje solidnej i szybkiej naprawy swojego urządzenia
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości