Culligan Polska Sp. z o.o.

5 ocen
Daria Siavashka
28 maj 2025 08:36
Powiem szczerze że ten Serwis to jest po prostu rozczarowanie i marnowanie swojego czasu. Już od początku mają oczekiwania na dostawę wody, i tylko tydzień temu dostarczyli zamiast pięć butli wody dwie. Kiedy będzie dostarczone pozostałe-oczywiście nie dał mi nikt nie wiedzie konkretnych ponieważ Poniedziałkowa dostawa została po prostu tego samego dnia anulowan. Za każdym razem trzeba siedzieć w domu i czekać na nich tracić po prostu swój czas pracy tylko dlatego żeby o 15 Oni wysłali maila że nie dostarczył tego dnia a kiedy będzie kolejna stała nie wiadomo. Ja już więcej kasy straciłam na to żeby pójść znowu do sklepu kupić samej wody i jeszcze straciłam godziny swojej pracy. Ja jestem w szoku od takiego zachowania i absolutnie nie rozumiem jak oni planują dalej funkcjonować, ponieważ to co się dzieje teraz jest kompletna porażka(W sumie co się dziwić od samego początku współpracy nie było prawidłowo i na czas ani razu).
pokaż więcej...
Yevhenii Ostapchenko
22 maj 2025 09:39
Chyba to połączenie siły ze “światowym liderem na rynku dostaw wody” o którym eden tak głośno krzyczy nie poszło im na rękę. Pierwsze dwie dostawy z początku maja zostały odwołane bez podania jakichkolwiek informacji. Kolejne dwie zostały zaplanowane ale się nie odbyły z uwagi na brak obsady kierowcy (po tę informację trzeba było się zgłosić na infolinię bo również żadne informacje o tym nie zostały przekazane odpowiednio wcześniej). Do tego dochodzą błędy na fakturach, na korekty których trzeba czekać ponad trzy tygodnie (oczywiście kontaktując się wcześniej dwa razy przez infolinię i dwa razy przez formularz kontaktowy). No i brak możliwości płatności online poprzez przycisk “Zapłać” który magicznie zniknął wraz ze wspomnianym wcześniej przejęciem jednej firmy przez drugą. Po ilości podobnych opinii z ostatnich kilku tygodni bardzo dobrze widać w którym kierunku zmierza firma. Jak nazywaliście się Eden to szło wam znacznie lepiej.
pokaż więcej...
Лєна Новосядлова
15 maj 2025 15:25
Jesteśmy firmą XIMA GROUP Sp. z o.o. i od dłuższego czasu korzystamy z usług Culligan w zakresie dostawy wody. Niestety, nasza cierpliwość się wyczerpała.



Aż pięć razy z rzędu dostawa wody została odwołana bez jakiegokolwiek wyjaśnienia, a kolejna była przesuwana o 3–5 dni. Przez to musieliśmy kupować wodę, kawę i herbatę w sklepach, co generowało dodatkowe koszty i straty czasu.



Kontakt z infolinią to koszmar — najczęściej jest wyłączona, a gdy już uda się dodzwonić, pracownicy nie mają żadnych informacji i nie są w stanie pomóc.



Żądamy realnej rekompensaty, faktycznie darmowej dostawy bez wystawiania faktury i poprawy jakości obsługi. Jeśli nic się nie zmieni, zgłosimy sprawę do UOKiK.
pokaż więcej...
Michał Kowalski
15 maj 2025 13:07
Brak kontaktu z klientem, 4 osoby zajmują się prowadzeniem 1 sprawy, responsywność zerowa, wadliwe urządzenia i brak alternatywnego kontaktu w przypadku nie działającej infolinii. Omijać szerokim łukiem.
pokaż więcej...
Wojciech Mazur
29 kwiecień 2025 13:13
Współpraca skończyła się dużo szybciej niż się spodziewałem. Brak poszanowania czasu klienta. Umówiliśmy się na dostawę 28 kwietnia, czekałem cały dzień w domu po czym po telefonie na infolinie otrzymałem informację że dostawa jest przełożona o tydzień o czym nie zostałem poinformowany. Sami nie dotrzymują zadeklarowanych przez siebie terminów oraz nie informują klienta o jakichkolwiek zmianach...



Skoro tak wygląda początek to jak to wygląda później. Aż wstyd żeby tak duża firma była aż tak słabo zorganizowana.



O jakości wody się nie wypowiem bo nie było mi dane spróbować. Natomiast jakość obsługi 0.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Culligan Polska Sp. z o.o.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Culligan Polska Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości