Jestem bardzo wdzięczny firmie za ich gotowość i profesjonalne podejście. Skontaktowałem się z nimi z obawami dotyczącymi przechowywania danych płatności, a oni od razu wyjaśnili mi, że problem nie leży po ich stronie, a jest spowodowany przez autouzupełnianie na moim urządzeniu. Dzięki ich jasnym i przyjaznym wyjaśnieniom szybko wszystko zrozumiałem i rozwiązałem. Byłem mile zaskoczony ich cierpliwością i życzliwością. Gorąco ich polecam.
Oddałam towar z wadą i minęły już trzy tygodnie od momentu, kiedy sprzedawca go otrzymał. Do tej pory nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy. Brak profesjonalizmu i lekceważenie klienta. Zgodnie z prawem sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji – termin dawno minął. Nie polecam. sprawa zostanie niezwłocznie zgłoszona do Miejskiego/Powiatowego Rzecznika Konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
W mojej paczce przez pomyłkę znajdowała się faktura innego kupującego, na której widniało jego imię i nazwisko oraz adres. Nie jest jasne, kto otrzymał moje dane osobowe – uważam to za absolutny skandal z punktu widzenia ochrony danych.
Witam, kupujemy od ciebie stale frezarkę od neonale ale się psuje, wymieniamy na gwarancji kupujemy nową działa niecały miesiąc i psuje się , gdy przychodzi z naprawy też szybko się psuje, proszę o kontakt w przeciwnym razie skontaktujemy się z policją