Gorszej infolinii w życiu nie spotkałem. 21 min oczekiwania będąc pierwszym w kolejce po czym gość nie ma pojęcia i chce mi podać inny numer. Poddałem się. Kasy może są ok, ale obsługa novitus to katastrofa.
Oddałem kasę tydzień temu na wymianę pamięci. Po tygodniu dowiaduje się że jeszcze tydzień bo oni nie mają pamięci na stanie. KATASTROFA ja w tej firmie traktuje się PRZEDSIEBIORCOW. Panie Prezesie proszę tym wszystkim POTRZĄSNĄĆ. Omijajcie tą FIRMĘ szerokim łukiem
Helpdesk tej firmy praktycznie nie istnieje, mikroinstrukcja dołączona do kasy, gdy chcesz się dodzwonić na infolinię techniczną pół godziny słuchasz, że jesteś pierwszy w kolejce i oczywiście nikt nie odbiera. Kasa często się wiesza.
Pełen profesjonalizm i bardzo miła obsługa. Miałem problem z kasą fiskalną Novitus Link. Pan Andrzej szybko i sprawnie pomógł mi go rozwiązać. Rewelacja i życzę wszystkiego najlepszego
"Jestem długoletnim klientem firmy Novitus, korzystającym z ich różnych urządzeń oraz usługi NoviCloud. Do tej pory miałem pozytywne doświadczenia, ale moje ostatnie doświadczenie z pomocą techniczną pozostawiło wiele do życzenia.
Podczas mojego ostatniego kontaktu z numerem pomocy technicznej 184440777, wybierając opcję 2, spotkałem się z bardzo opryskliwym technikiem. Jego postawa była daleka od profesjonalizmu, jakiego oczekuję od firmy o tak solidnej reputacji jak Novitus. Wyglądało to, jakby nie był zainteresowany pomocą, a wręcz jakby wykonywał swoją pracę za karę.
Mam nadzieję, że to była jednorazowa sytuacja, a nie standard, który firma Novitus przyjmuje w swojej obsłudze klienta. Czekam na poprawę i powrót do wysokiego standardu, do którego byłem przyzwyczajony. W międzyczasie, jednak, muszę przyznać, że jestem rozczarowany i oczekuję lepszej obsługi."