Zgłosiłem na infolinie problem związany z połączeniem VPN przez sieć Chopina, które wcześniej działało. Ok 3h po zgłoszeniu skontaktował się ze mną technik który odpytał o szczegóły problemu. Po kolejnych 2h sprawa została rozwiązana.
Bardzo dziękuje za rozwiązanie ważnej dla mnie sprawy!
Dodam, że mam usługę Internetu Chopin Biznes.
Edit 17.07.2025:
Zgłosiłem drugą reklamację mailowo - sprawa również została rozwiązana tego samego lub na drugi dzień. Dodam, że problem był po mojej stronie i od Chopin otrzymałem wskazówkę jak go rozwiązać.
Mamy internet z Chopina od kiedy pamiętam, nie był on nigdy jakiś porywisty, bywały problemy, ale teraz to już przesada.
Nie wiem co się ostatnio dzieje, ale od jakiś 2/3 miesięcy mam notoryczny problem z internetem. WiFi jest, ale połączenia z internetem już nie ma. Już raz był Pan, wymienił router, ale dalej jest problem i to nawet większy niż był. Więcej ten internet nie działa niż działa, potrafi kilka minut dziennie działać albo mam wrażenie, że nawet w ogóle.
Aktualnie dzwonię na infolinię i od 10 minut jestem 4 w kolejce i Pani cały czas mówi „proszę czekać na połączenie z agentem”, bez żadnej przerwy, lepiej było jak była muzyczka.
Od wielu lat korzystam z internetu z Chopin bo nie było innego dostawcy na fenikowskiego Wejherowo , od zawsze problemy , ciągle reklamacje i wizyty serwisu bezskuteczne , jedyna rada zwiększyć prędkość przesyłu , po kolejnym zwiększeniu przesyłu żadnej poprawy i kolejna wizyta serwisanta , pan na wstępie wyraził opinię - cytat wcisnęli panu modem do internetu na którym nie ma prawa to chodzić , kupili tych modemów dużo i teraz wciskają ludzika , przy próbie zerwania umowy 2500 zł kary , przestrzegam i odradzam , proponowałem konfrontacje kierownik ja u serwisant - odmówiono . Obecnie opłacam internet z Chopin ale nie korzystam , nowa umowa z Vectra - żadnych problemów a wykupiona niższy przesył jak w Chopina .
Kupiłem prędkość internetu 300 Mb a dostaję download: 1,96 Mb i upload: 3,64 Mb. Nie ma formularza reklamacyjnego na ich stronie, w weekendy nie przyjmują zgłoszeń bo jak skoro nikt nie odbiera telefonu.
Nie polecam , jak niżej zwiększono mi bez uprzedzenia opłatę , nie otrzymałam żadnego listu ani maila, mimo zapewnień ,
mało tego - nagle odłączona została usługa całkowicie z powodu rzekomej zaległości z zeszłego roku ? - komedia. Mam wszystkie potwierdzenia przelewów i brak zaległości a dodzwonić się aby rozwiązać ten absurdalny problem - to graniczy z cudem!!!!! Ciągle "oddzwonimy ".
Odbiera Pani, która dopiero się uczy, nie ma żadnej wiedzy i nie ma dostępu do niczego a nie może połączyć z kimś rzetelnym bo to przewyższa jej uprawnienia.
Nie polecam, ciągłe utraty pakietów na poziomie 80%, 200ms pingu, Utrata internetu na pare godzin to są standardy tej „firmy”
Raz dzwoniłem to zapewnili technika tak, że przez 2 dni nie było internetu XD. Jak dzwonie z problemem to jest jedna formułka „no ale u nas wszystko w porządku”.
Brak słów, mimo że podłączają światłowód to ciągle coś nie działa. Zgłoszenie reklamacji wygląda jak w czasach PRL, zawsze wracają z oficjalnym pismem po 2 tygodniach. A po połączeniu z info linią zawsze to samo, że mają 36 godzin ustawowo na zajęcie się tematem przez technika, że mają ustawowo 2 tygodnie na odpisanie na reklamacje. Nadal nic nie działa i dalej to samo...... Przykre ale prawdziwe. Dlatego warto się zastanowić. Zawsze miłe Panie na info lini, ale to niestety nie rozwiązuje tematu.
Jeśli komukolwiek zajdzie w głowie pomysł podpisania z nimi umowy - zastanówcie się. Umowa spisana na rok czasu, nie było opcji dłużej gdyż wynajem max 12msc był. Pani informowała mnie o tym pięciokrotnie, po roku czasu dowiaduje się, że jest okres wypowiedzenia - tak wypowiedzenia umowy, która miała trwać 12msc jak pakiety i SMS przychodzą z informacja -- UMOWA DOBIEGA KOŃCA. Nagle przekształca się w umowę na czas nieokreślony i trzeba o 50PLN więcej zapłacić. Na końcu potrącają za wszystko jak leci, nie będę wspominał o jakości usług. Internet, który przy dwóch telefonach nie działa. Lekki wiaterek i możecie pomarzyć o spokojnym oglądaniu telewizji, o netflixie to już wg.
5-6 lat temu w domu rodzinnym było to samo, teraz nie miałem opcji, aby wziąć kogoś innego i musiałem, z myślą, że poprawili się. Otóż nie.
A nawet jak idziecie złożyć rezygnacje to oczekują własnych kartek i długopisu, aby odręcznie napisać :D