CHOPIN Telewizja Kablowa Sp. z o.o.

10 ocen
Nie Bomby
18 lipiec 2025 12:52
Zgłosiłem na infolinie problem związany z połączeniem VPN przez sieć Chopina, które wcześniej działało. Ok 3h po zgłoszeniu skontaktował się ze mną technik który odpytał o szczegóły problemu. Po kolejnych 2h sprawa została rozwiązana.



Bardzo dziękuje za rozwiązanie ważnej dla mnie sprawy!



Dodam, że mam usługę Internetu Chopin Biznes.



Edit 17.07.2025:

Zgłosiłem drugą reklamację mailowo - sprawa również została rozwiązana tego samego lub na drugi dzień. Dodam, że problem był po mojej stronie i od Chopin otrzymałem wskazówkę jak go rozwiązać.
pokaż więcej...
T MVW
16 lipiec 2025 20:37
czekam na koniec umowy i NIGDY WIECEJ .
pokaż więcej...
Anna Ratke
16 lipiec 2025 11:59
Mamy internet z Chopina od kiedy pamiętam, nie był on nigdy jakiś porywisty, bywały problemy, ale teraz to już przesada.

Nie wiem co się ostatnio dzieje, ale od jakiś 2/3 miesięcy mam notoryczny problem z internetem. WiFi jest, ale połączenia z internetem już nie ma. Już raz był Pan, wymienił router, ale dalej jest problem i to nawet większy niż był. Więcej ten internet nie działa niż działa, potrafi kilka minut dziennie działać albo mam wrażenie, że nawet w ogóle.

Aktualnie dzwonię na infolinię i od 10 minut jestem 4 w kolejce i Pani cały czas mówi „proszę czekać na połączenie z agentem”, bez żadnej przerwy, lepiej było jak była muzyczka.
pokaż więcej...
Krzysztof Czeszejko
15 lipiec 2025 08:04
Od wielu lat korzystam z internetu z Chopin bo nie było innego dostawcy na fenikowskiego Wejherowo , od zawsze problemy , ciągle reklamacje i wizyty serwisu bezskuteczne , jedyna rada zwiększyć prędkość przesyłu , po kolejnym zwiększeniu przesyłu żadnej poprawy i kolejna wizyta serwisanta , pan na wstępie wyraził opinię - cytat wcisnęli panu modem do internetu na którym nie ma prawa to chodzić , kupili tych modemów dużo i teraz wciskają ludzika , przy próbie zerwania umowy 2500 zł kary , przestrzegam i odradzam , proponowałem konfrontacje kierownik ja u serwisant - odmówiono . Obecnie opłacam internet z Chopin ale nie korzystam , nowa umowa z Vectra - żadnych problemów a wykupiona niższy przesył jak w Chopina .
pokaż więcej...
ala asa
11 lipiec 2025 21:47
Kupiłem prędkość internetu 300 Mb a dostaję download: 1,96 Mb i upload: 3,64 Mb. Nie ma formularza reklamacyjnego na ich stronie, w weekendy nie przyjmują zgłoszeń bo jak skoro nikt nie odbiera telefonu.
pokaż więcej...
Alicja Dettlaff
30 wrzesień 2024 16:53
Nie polecam , jak niżej zwiększono mi bez uprzedzenia opłatę , nie otrzymałam żadnego listu ani maila, mimo zapewnień ,

mało tego - nagle odłączona została usługa całkowicie z powodu rzekomej zaległości z zeszłego roku ? - komedia. Mam wszystkie potwierdzenia przelewów i brak zaległości a dodzwonić się aby rozwiązać ten absurdalny problem - to graniczy z cudem!!!!! Ciągle "oddzwonimy ".

Odbiera Pani, która dopiero się uczy, nie ma żadnej wiedzy i nie ma dostępu do niczego a nie może połączyć z kimś rzetelnym bo to przewyższa jej uprawnienia.

Śmiechu warte.
pokaż więcej...
Sylwester Łysk
26 wrzesień 2024 23:14
Nie polecam, ciągłe utraty pakietów na poziomie 80%, 200ms pingu, Utrata internetu na pare godzin to są standardy tej „firmy”

Raz dzwoniłem to zapewnili technika tak, że przez 2 dni nie było internetu XD. Jak dzwonie z problemem to jest jedna formułka „no ale u nas wszystko w porządku”.
pokaż więcej...
Przemysław S. Knycz
13 wrzesień 2024 17:35
Nie polecam.



Telewizja się ścina lub nie działa w ogóle - już mam naziemną z Chwaszczyna (na szczęście w Wejherowie działa bez problemów DVB-T za 0 PLN).



Internet - niesprawna infrastruktura, która przerywa non stop, uniemożliwiająca pracę na VPN.



Jeśli możesz, trzymaj się od tego "Lokalnego" operatora jak najdalej, bo takiej ignorancji klientów dawno nie widziałem.
pokaż więcej...
KATE KAB
13 wrzesień 2024 11:02
Brak słów, mimo że podłączają światłowód to ciągle coś nie działa. Zgłoszenie reklamacji wygląda jak w czasach PRL, zawsze wracają z oficjalnym pismem po 2 tygodniach. A po połączeniu z info linią zawsze to samo, że mają 36 godzin ustawowo na zajęcie się tematem przez technika, że mają ustawowo 2 tygodnie na odpisanie na reklamacje. Nadal nic nie działa i dalej to samo...... Przykre ale prawdziwe. Dlatego warto się zastanowić. Zawsze miłe Panie na info lini, ale to niestety nie rozwiązuje tematu.
pokaż więcej...
Tomasz Piwecki
06 sierpień 2024 12:24
Jeśli komukolwiek zajdzie w głowie pomysł podpisania z nimi umowy - zastanówcie się. Umowa spisana na rok czasu, nie było opcji dłużej gdyż wynajem max 12msc był. Pani informowała mnie o tym pięciokrotnie, po roku czasu dowiaduje się, że jest okres wypowiedzenia - tak wypowiedzenia umowy, która miała trwać 12msc jak pakiety i SMS przychodzą z informacja -- UMOWA DOBIEGA KOŃCA. Nagle przekształca się w umowę na czas nieokreślony i trzeba o 50PLN więcej zapłacić. Na końcu potrącają za wszystko jak leci, nie będę wspominał o jakości usług. Internet, który przy dwóch telefonach nie działa. Lekki wiaterek i możecie pomarzyć o spokojnym oglądaniu telewizji, o netflixie to już wg.

5-6 lat temu w domu rodzinnym było to samo, teraz nie miałem opcji, aby wziąć kogoś innego i musiałem, z myślą, że poprawili się. Otóż nie.

A nawet jak idziecie złożyć rezygnacje to oczekują własnych kartek i długopisu, aby odręcznie napisać :D
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про CHOPIN Telewizja Kablowa Sp. z o.o.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії CHOPIN Telewizja Kablowa Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości