Klinika MML udzieliła mi najwyższej jakości opieki medycznej. Przede wszystkim, obsługa pacjenta była fantastyczna.
Moją wizytę przed operacyjną i operacje prowadziła Dr. Gerwel wyjaśniła mi dokładnie proces operacji i co można operować w mojej sytuacji w szczegółach bez żadnego pospieszania i była bardzo serdeczna.
Natychmiast nabrałem przekonanie o jej niebywałej kompetencji i doświadczeniu i dlatego nie miałem żadnych obaw, żeby zrobić mój zabieg.
Dzisiaj zdjęto mi bandaże tydzień po operacji przegrody nosowej, przewlekłego zapalenia zatoki szczękowej i przerostu małżowin, jestem teraz w stanie oddychać lepiej niż kiedykolwiek w moim życiu, pomimo faktu, że pełne rezultaty zazwyczaj pojawiają się po około 2 miesiącach.
Szczere podziękowania dla całego zespołu MML i Dr. Gerwel za ich profesjonalizm i troskę. Serdecznie polecam tę klinikę każdemu. :)
Bardzo złe doświadczenia z kliniką. Obsługa na recepcji to dno dna - obsługuje mnie chyba nowa pracowniczka, a pozostałe 3-4 osoby na drugim końcu recepcji rozmawiają sobie o prywatnych sprawach i ta moja recepcjonistka co chwilę woła do nich "ej dziewczyny, a co mam tu zrobić?". Nic dziwnego, że dostałem złe dokumenty, części nie dostałem a potem wielka pretensja do mnie że nie wypełniłem ankiety anestezjologicznej, a ja jej nigdy nie dostałem chociaż wiadomo że zabieg w znieczuleniu... Lekarze też nie mają właściwych informacji, gdyż znowu oczekują dalszych badań, o których nikt nie mówił wcześniej, ale jak się dowiadują, co mam mieć robione, to mówią że te dodatkowe badania niepotrzebne.
Cyrk.
Sądzę, że leczenie w szpitalu na NFZ jest lepiej zorganizowane.
Klinika "mocna w gębie", szkoda tylko tych nazwisk celebrytów, którzy firmują coś takiego.
Bardzo dziekuje całemu personelomi zaczynając od Pań z recepcji po całą załogę w czasie zabiegu. Dziękuję za okazane dobro, ciepło oraz słowa wsparcia. Dziekuje za okazanie ciepło mojemu dziecku i wyrozumiałość a to nie jest łatwe. Jeszcze raz dziekuje mama Nikolki:)
A Pani dr Aleksandra Mickielewicz to prawdziwy anioł;)
W Klinice MML byłam "gościnnie" na operacji dwuszczękowej, którą wykonywali lekarze spoza kliniki. W dniach 03-05.01 pozostawałam jednak pod opieką personelu kliniki i nie spodziewałam się takiego podejścia do pacjenta nawet w klinice prywatnej. Wspaniała opieka ze strony anestezjologa i pań pielęgniarek. Panie były bardzo uprzejme, pomocne i empatyczne. Dzięki ich wsparciu pierwsze doby po operacji przebiegły bezproblemowo.
Wizyta opużnila się o 30 min. U Doktora Brody spedzilem kolejne 15 min chociaz po 8 minutach mialem już diagnozę i zalecone wszystkie możliwe badania i też opinie zalecenie doktora do chirurgi przegrody nosa i małżowin. MML firma do robienia pieniedzy a doktor nie nie miał dla mnie czasu jak na koszt wizyty 370 pln oczekuje duzo wiecej. Dno mozna to określić jako NFZ 2 tylko że bez kolejki.