Jednym słowem dramat. W mazowieckim oddziale NFZ nie potrafiono mi doradzić z realizacją e-recepty. Dostałam numer do tego centrum, udało się połączyć po 11 minutach wielokrotnego wybierania cyfr. Słabo ustawione komunikaty, mój problem ciężko było gdziekolwiek umieścić. Co do konsultanta, który był bardzo zaangażowany i próbował pomóc, nie mam uwag. Niestety, finałem rozmowy było stwierdzenie, że nic nie da się zrobić z realizacją już rozpoczętej recepty i zostaje jedynie kontakt z lekarzem, aby wystawić nową receptę. To akurat wiedziałam bez potrzeby dzwonienia do tego zbędnego moim zdaniem miejsca.
Porażka! System SMK nieprzyjazny dla użytkownika. Zero kontaktu z działem informatycznym, czekam na rozwiązanie sprawy już tydzień. Jeden błąd w systemie SMK, który uniemożliwia mi zakończenie szkolenia! A najlepsze jest to, że ludzie czekają nawet kilka tygodni na jakiekolwiek działanie z ich strony…. To ja sobie też chyba poczekam…
Infolinia 19 239 przerywa połączenie po 10 sekundach. Oszczędzają mi czasu przedzierania się przez kolejne poziomy przekierowania, gdy na końcu dowiaduję się że i tak dzwonię nie tam gdzie trzeba. Intuicyjność, rzetelność informacji - brak w słowniku CeZ
Największy chłam informatyczny na jakim przyszło mi w moim życiu pracować :P Nielogiczne, kompletnie nieprzemyślane systemy ze strasznymi, totalnie chaotycznymi interfejsami, pełne błędów i bugów. Do tego podejście "to państwa wina że nie działa, system jest idealny i działa bez zarzutu, więc nic nie zmienimy".