Porażka! System SMK nieprzyjazny dla użytkownika. Zero kontaktu z działem informatycznym, czekam na rozwiązanie sprawy już tydzień. Jeden błąd w systemie SMK, który uniemożliwia mi zakończenie szkolenia! A najlepsze jest to, że ludzie czekają nawet kilka tygodni na jakiekolwiek działanie z ich strony…. To ja sobie też chyba poczekam…
Infolinia 19 239 przerywa połączenie po 10 sekundach. Oszczędzają mi czasu przedzierania się przez kolejne poziomy przekierowania, gdy na końcu dowiaduję się że i tak dzwonię nie tam gdzie trzeba. Intuicyjność, rzetelność informacji - brak w słowniku CeZ
Przez ponad rok czasu moja firma Szumski Soft była podwykonawcą Centrum eZdrowia zajmującą się rozwojem jednego z ważniejszych projektów w CeZ. Chciałbym złożyć publiczną rekomendację CeZ ze względu na rzetelność współpracy oraz bardzo sympatyczną atmosferę panującą w firmie. Centrum eZdrowia wykorzystuje bardzo nowoczesne metodyki zarządzające projektami wraz z naprawdę silnymi inżynierami oprogramowania oraz analitykami IT. Serdecznie PoZdRaWiAm załogę CeZ oraz życzę samych sukcesów rozwijających branżę medyczną w Polsce. Adrian Szumski w imieniu Szumski Soft [28.VII.23r].
System fikcja. Marnowanie pieniędzy podatników. Od 2 tygodni nie mogą wystawić e skierowania na badanie profilaktyka 40+ . Od 2 tygodni podobno informatycy poszukują przyczyny braku rejestracji. Na infolinii każą czekać na mailową odpowiedź. Wywieście białe flagi za okno i poddajcie się.
Chciałem sie dodzwonić i spytać dlaczego numer podany w informacji o pobycie na kwarantannie nie istnieje. Więc zadzwoniłem pod numer podany na google. Jestem pierwszy w kolejce od ponad 10 minut.
Największy chłam informatyczny na jakim przyszło mi w moim życiu pracować :P Nielogiczne, kompletnie nieprzemyślane systemy ze strasznymi, totalnie chaotycznymi interfejsami, pełne błędów i bugów. Do tego podejście "to państwa wina że nie działa, system jest idealny i działa bez zarzutu, więc nic nie zmienimy".