Instytucja, która łamie prawo cenzurując krytyczne wypowiedzi. Odpowiedzialna za opóźnienia wielomilionowych projektów. Odpowiedzialna m.in. za ostatni półdniowy black out kluczowych systemów informatycznych kraju.
Bardzo słabe produkty, bardzo słaba obsługa, a właściwie jej brak. Infolinia ? - nie da się dodzwonić, service desk ? - dwa tygodnie to za mało na odpowiedź... Do zaorania :-) Nie pozdrawiam.
Niepozorne nawet wewnątrz (wygląda jak strasznie nudne biuro), ale robią aplikacje dla wszystkich Polaków. Ciekawe wyzwania i fajne projekty. Miałem okazję poznać kilka osób, które tam pracują i sobie chwalą robotę. Może kiedyś...
Podmiot publiczny, a jak wiadomo wszystko co Państwowe jest do d****
- Brak możliwości kontaktu przez infolinię(wieczne nieodbieranie telefonów)
- Brak rozwiązania trywialnego problemu oraz kontaktu przez osoby obsługujące zgłoszenie - ciągła prokrastynacja (od 63dni)
- Dane zawarte w systemach zarządzanych przez Centralny Ośrodek Informatyki są nieaktualne i wprowadzają tylko i wyłącznie w błąd
- Aplikacja mObywatel jest tak niedopracowana, iż gdy wystąpi jakikolwiek błąd to Service Desk ma gotowe rozwiązanie „Proszę usunąć aplikację i zainstalować ponownie” - CYRK