Castorama Dyrekcja Generalna

13 ocen
Myroslava Jaruga
15 styczeń 2024 14:57
Dział obsługi Klienta i proces rozpatrzenia reklamacji, to jakaś porażka. Dostarczono mi niekompletne zamówienie. Wartość brakujących artykułów nie przekraczała 36 zł...jeszcze raz 36 zł!!! Walka o to, żeby dostać towar lub pieniądze, to pisemna reklamacja na maila oraz reklamacja złożona za pośrednictwem infolinii (poł godziny na telefonie), a finalnie dostaje maila, że sprawa została zamknięta "z powodu niewystarczających do dalszego procesowania informacji". Zaznaczę, ze mówimy o internetowym zamówieniu, czyli wszystkie dane dot. zamówienia są w systemie, o jakich brakujących informacjach może być mowa?!. Dobry Customer Care takie reklamacje powinien rozpatrywać od ręki, ekspresowo, a nie kazać Klientowi uzupełniać 100 formatek i zbierać nie wiadomo jakie środki dowodowe!
pokaż więcej...
Kazimierz Lubowicki
04 styczeń 2024 16:56
pokaż więcej...
Paweł Przybylski
21 listopad 2023 15:57
Byłoby fajnie gdyby oznaczyli na mapie że nie da się tam zrobić zakupów.Jak dla mnie to nie potrzebna wycieczka.
pokaż więcej...
Marcin (Mar Kol)
27 październik 2023 17:56
Na 5 gwiazdek
pokaż więcej...
Martin Szot
11 lipiec 2023 20:02
pokaż więcej...
Andrzej Szymański
28 czerwiec 2023 22:09
pokaż więcej...
Jarek Tomczyk
21 czerwiec 2023 20:52
pokaż więcej...
Aneta Mis
01 czerwiec 2023 11:06
pokaż więcej...
Paweł Przybylski
08 kwiecień 2023 16:08
Byłoby fajnie gdyby oznaczyli na mapie że nie da się tam zrobić zakupów.Kak dla mnie to nie potrzebna wycieczka.
pokaż więcej...
Wojciech
04 kwiecień 2023 12:42
Oczekiwanie na połączenie z konsultantem ok. 20 min.

Po połączeniu się i zadaniu kilku pytań stwierdziłem że rozmawiamy w innych językach. Niestety nic się nie dowiedziałem oprócz tego, że Pani nie jest fachowcem w tej dziedzinie.

Coraz gorzej z tym sklepem. Nie polecam.
pokaż więcej...
Urszula Turkiewicz
18 styczeń 2022 17:57
Witam. Chcę właśnie bardzo POCHWALIC p.Konsultantke z tej ogolnej infolinii,z nr - u 690 680 690,p. Natalię Kostecka.Dopiero ona wspomogla mnie, osobę niepełnosprawną w złożeniu zamówienia na parę artykułów, z których jedne były dostępne w jednej a drugie w innej placówce. Z ogromnym zaangazowaniem sprawdzała wszystkie potrzebne, rozrzucone w różnych miejscach dane i przygotowała zamówienie na telefon.
pokaż więcej...
Jerzy “Jurek” Gozdawa
04 grudzień 2021 07:12
Zero gwiazdek. Zamówiłem meble kuchenne. Dostawa miała być 25.11.21. i faktycznie była, ale nie ten model kuchni. Teraz Castorama umywa ręce i nic nie chce z tym zrobić. Za wszystko ponoć jest winny dostawca. Święta się zbliżają a my bez możliwości przygotowania. Coś ruszyło po mich 5 telefonach na infolinię. Złożenie reklamacji w sklepie w którym kupowałem (W-w Bielany W-skie) nic nie dało, tak samo jak reklamacja na infolinii. Zostałem z zapłaconą fakturą i nie zamówionymi meblami w domu. Zastanawiam się co teraz? Do tej pory brak informacji czy w ogóle dostanę zamówione meble. Jedyne co się udało, to ustalenie terminu odbioru niezamówionego towaru. Chyba zacznę naliczać Castoramie odsetki za zwłokę i wniosę o odszkodowanie. Normalnie w tej sieci nie da się niczego załatwić. Nikomu nie polecam zakupów w sieci sklepów Castorama. Dla Państwa z Castoramy zamówienie ma numer 93607883.

Czekam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S.

Szkoda, że nie można opublikować bez gwiazdek. Ta jedna to tylko z tego powdu.
pokaż więcej...
Sławomir Sitarczyk
20 lipiec 2021 19:46
W maju dokładnie 24 maja w sklepie Castorama w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 4 kupiłem cztery sztuki drzwi oraz zamówiłem drzwi przesuwne za które zapłaciłem zaliczkę 40% Dostawa miała być 21.06 Tego dnia nie było drzwi Jeździłem dowiadywać się, kiedy będą dostarczone pan kierownik Tomasz ze stanowiska budowlanego drzwi, klamki bardzo niekompetentny pracownik Castoramy powiedział "Dostarczą to zadzwonimy ale tu nie ma zaliczki" Zadzwonił do księgowości okazało się, że zaliczka w dniu złożenia zamówienia przeze mnie została wpłacona Cztery dni później podjechałem zapytać czy może już dostarczono pan kierownik Tomasz przekazał mi ta samą wiadomość "Dostarczą zadzwonimy ale tu nie ma zaliczki" Nie wytrzymałem poszedłem do kierownika dyżurnego Castoramy Okazało się że ów pan kierownik Tomasz w ogóle nie złożył zamówienia pomimo wpłaconej zaliczki na zamówiony towar Kierownik dyżurny obiecał że pan Tomasz tzw kierownik będzie miał rękę na pulsie. 1.07 otrzymałem wiadomość od pana Tomasza że drzwi będą dostarczone 20.07 czyli 9 tygodni od zamówienia Ten facet nie powinien tam pracować a co dopiero być kierownikiem Firma która remontuje mi mieszkanie miała zakończyć remont 26.06 czekała tylko na te drzwi by zakończyć remont mieszkania Zrezygnował bym z nich ale niestety pozostałe cztery są już wstawione Mieszkamy w mieszkaniu z nie ukończonym remontem bo brakuje drzwi Dziś jest 20.07 drzwi nadal nie ma Odpowiedź kierownika Castoramy w Rudzie Śląskiej dziś brzmiała " Drzwi od producenta rano wyjechały będą za kilka dni" Firma Castorama naraziła mnie i w dalszym ciągu naraża na dodatkowe i to nie małe koszty Castorama zaproponowała drzwi za darmo a transport,montaż i koszty montażu ściany Drugi raz zrezygnowałem z firmy remontującej moje mieszkanie Niestety mają inne zlecenia i już nie mają terminów Nie mam już siły a Castorama nie poczuwa się do winy chociaż dwa razy nie dotrzymała umowy sprzedaży A arogancja i niekompetencja obsługi to temat na drugą skargę Nie polecam Konkurencja jest bardziej kompetentna Przekonalem się
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Castorama Dyrekcja Generalna

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Castorama Dyrekcja Generalna
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości