Nie polecam. Dwie baterie montowane w tym samym czasie (mamy fv). Jedna wygląda tragicznie. Do domu wysłany opryskliwy, podnoszący ton na klientów w ich wlasnym domu serwisant. Wina: woda. Zapomnieliśmy, ze baterie prysznicowe są do trzymania w kartonie. Na nic tłumaczenie, że w domu sa dwie identyczne baterie i uszkodzenia są na jednej. Z wyjatkowym zaangazowaniem robil zdjecia niereklamowanym elementom, by udowodnić winę wody, zamiast skupić się na częściach, które reklamacją były objęte. Z łaska (po uprzednim stwierdzeniu, ze jest upowazniony do przebywania wylacznie w jednej lazience) zaglądnął do drugiej łazienki z twierdzeniem, że z drugą baterią obecnie bez zarzutow też tak się stanie, bo to wina WODY. Najwyrazniej woda jest zła w jednej lazience. Na pytanie co dokładnie jest winą- uzdatniacz. Na pytanie o to jak go ustawić żeby firma nie zrzucała odpowiedzialności na wodę usłyszeliśmy "ja mam stały zestaw odpowiedzi do klienta i nie odpowiem" co ewidentnie świadczy o braku profesjonalizmu i niezbyt lotnych wartościach firmy Omnires. Podsumowując jeśli baterie maja być używane z woda, nie warto ich kupować.
Absolutnie nie polecam - przyjemniej kontaktować się z urzędami w Polsce niż z tą firmą. Biuro obsługi klienta to żart - niestety nieśmieszny.
Firma daje możliwość zakupu części - co się ceni. Niestety w moim przypadku to stracone pieniądze. Na podstawie opisu baterii, którą mam w domu i ZDJĘĆ została mi zaproponowana część - na którą się zgodziłem, zakładając, że firma zna się na rzeczy. Oczywiście nawet nie miałem możliwości zweryfikować czy część pasuje, ponieważ nie dostałem żadnych zdjęć.
Część nie pasowała o czym poinformowałem i tutaj zaczyna się zabawa - osoba kontaktowa zadeklarowała, żebym część zostawił, a oni zwrócą mi pieniądze. Przez ponad MIESIĄC nie doczekałem się zwrotu kosztów. Napisałem z 10 maili, druga strona zawsze miała dziesięć wymówek. Nie ma to jak popsuć sobie opinię za 50 zł, nie polecam. :)
Nie polecam produktów firmy OMNIRES. Po krótkim czasie użytkowania zgłosiłam reklamację na zdartą powłokę w kilku miejscach na zestawie prysznicowym. Serwis firmy odrzucił reklamację, uznając to za trwałe uszkodzenia mechaniczne wynikające z nie właściwej pielęgnacji produktu. Co śmieszne, przed przystąpieniem do czyszczenia zapytałam o zalecenia, aby nie zniszczyć powłoki. Dwa miesiące stosowania zaleconej pielęgnacji i efekty można zobaczyć na zdjęciach. Gdzie w sumie są to miejsca narażone na tarcie/kontakt z innym elementem produktu. Jak widać nawet pielęgnacja zgodna z zaleceniami producenta jest nie odpowiednia. Wnioskuję z tego, że produkty firmy OMNIRES są słabej jakości i nie nadają się do użytku codziennego.
Po długiej walce produkt został wymieniony na nowy. Niestety ale po trzech miesiącach użytkowania pojawiły się nowe kwiatki pod uchwytem słuchawki.
Kupilismy online firmy Omnires zestaw prysznicowy dwa lata temu. Po poltora roku zaczal sie psuc plastik na suwaku. Nie da sie tego zepsuc mechanicznie - jest na nim przycisk ktory pomaga w przesuwaniu w gore i w dol. Plastik popekal ale zapominalam zglosic. Zglosilam to w tym tygodniu do producenta i odmowiono mi reklamacji poniewaz minelo 2 lata. Przyznam ze myslalam ze mam na to 5 lat dlatego tez sie nie spieszylam ze zgloszeniem. Zestaw kosztowal ponad 1000 zl. Zupelnie tego nie warty. Teraz musze zaplacic za czesc plus usluge wymiany ok 500 zl w sumie. Jak tak drogi prysznic moze sie zepsuc po poltora roku? Teraz wyglada nie estetycznie.
Poza tym fajny w uzytkowaniu, estetyczny (byl wczesniej) ale mimo to nie polecam.
Ps. Zdjecia zrobione po prysznicu, stad zaparowana rura
Deszczownica za ponad 1500 zł plus kosztu instalacji po 2 latach użytkowania tak wygląda jak na załączonych zdjeciach : czarna powłoka całkowicie odchodzi . Niestety gwarancja tylko 2 letnia .
Co chwilę są dokupowane nowe elementy ( bo 2 letnia gwarancja minęła ) z których po krótkim czasie dzieje się dokładnie to samo .
Nie ma możliwości wyczyszczenia deszczownicy bo czarna powłoka jeszcze bardziej odejdzie. Wyglada to tragicznie . Jakość produktu fatalna .
Jestem bardzo zawiedziona.
Wsparcie po gwarancyjne praktycznie zerowe - całkowity koszt po stronie konsumenta.
Myślałam że kupujemy produkt premium na lata a niestety okazało się inaczej .