Nikt o nic nie dba nikt nic nie wie. Pani telefonistka nie ma pojęcia o niczym i nie udziela informacji jakiejkolwiek na jakikolwiek temat( jest bo jest) prenumerata często przychodzi bez faktur każdy chyba ma wywalone na wszystko.
Spółka utrzymuje w swoim portfolio nieuczciwą firmę niania.pl, która ściąga comiesięczny abonament informując o tym malutką czcionką u dołu strony. Takie firmy powinny być zamykane za nieuczciwe praktyki. Może warto zrobić porządek w swoim ogródku?
Działają tylko gdy działa też poczta. Nie dotarł do mnie jeden magazyn - zgłosiłem reklamację, szybko zadziałali i wysłali przesyłkę ponownie, jednak listem poleconym, który mimo złożonej kilka miesięcy wcześniej dyspozycji listonosz zostawił w Placówce pocztowej, dla mnie zostało jedynie awizo. Pani na infolini powiedziała, że wszystko zadziałało poprawnie. Po stronie Burda Media jak najbardziej, po mojej wyszła tylko strata czasu i pieniędzy, bo nie będę stał 30 minut w kolejce po to by odebrać magazyn za 10zł. Szkoda, ale nie przedłużę subskrypcji
Zdecydowanie nie polecam zamawiać prenumeraty :( Magazyny przychodzą z dużym opóźnieniem, już od dawna są w kioskach, gdy ja dopiero dostaję maila do Burdy, że oni wysłali magazyn. W tym miesiącu magazyn w ogóle nie dotarł, a ja nadal czekam na odpowiedź ze strony Burdy :/ Gdybym wiedziała, że to tak wygląda, to po prostu kupowałabym magazyny w kiosku. Zdecydowanie nigdy już nie zamówię prenumeraty.
Fatalna obsługa klienta. Ponad tydzień oczekiwania na odpowiedz na maila, za to automat telefoniczny doprowadza do szału. Odradzam jakiekolwiek zakupy w tej firmie.