Współpraca z firmą przebiega pomyślnie, nasz opiekun Pan Michał z Białegostoku jest bardzo pomocny w każdej kwestii i pomaga rozwiązać napotkane problemy oraz odpowiada na nurtujące nas Pytania. Polecamy współpracę z Panem Michałem.
Bardzo nieuprzejme przyjęcie tylko dlatego, ze pomyliłam parking. Wkoło było sporo miejsc wolnych, ale Pan Bardzo Ważny musiał pokazać, ze ma władzę na tym odcinku
Pełen profesjonalizm. Dokonaliśmy pierwszego zakupu od firmy BTL i na pewno nie będzie to ostatni. Pomoc ze strony Pani Aleksandry i Sary na najwyższym poziomie.
Bardzo rzetelna firma oraz kompleksowe podejście do klienta. Najlepszy przedstawiciel firmy to Pani Aleksandra a szkoleniowiec Pani Sara. Pozazdrościć firmie takich pracowników. Z czystym sumieniem polecam współprace z firmą BTL Polska!
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z firmą BTL - zarówno kontakt z przedstawicielem jak i obsługa posprzedażno - serwisowa :) stoją na bardzo wysokim pozomie. POLECAM!
Korzystamy z usług BTL od 2016r. Nigdy nas nie zawiódł. Zawsze byliśmy zadowoleni. Teraz ponownie zakupiliśmy sprzęt. Serwis rewelacyjny. Panie Tomaszu ślicznie dziękuje za bezapelacyjnie szybką reakcję i pomoc w każdej sytuacji nie tylko przy zakupie . Polecam!
Beznadziejny serwis!!!! 2 tyg czekałem, żeby pan w serwisie wziął do ręki mój sprzęt i stwierdził, że nie mają zestawu naprawczego na który musimy poczekać do 14 dni roboczych od momentu jak dotknął sprzętu (zepsuta wtyczka - można w kilka minut sprawdzić i zamówić część zamienną) minęło kolejne 3 tyg czyli w sumie 5 a naprawa jeszcze się nawet nie rozpoczęła. Strach się bać ile bym czekał gdyby coś większego się zepsuło. MASAKRA.
Bardzo dobre wrażenia z kontaktu z firmą, świetny przedstawiciel na Łódź. Sprzęt bardzo dobry jakościowo. Pacjent nogą zniszczył mi szkiełko od Nd:Yag- wymiana szybka i bezproblemowa. Serwis rozsądny cenowo i elastycznie dopasowany pod klienta. Świetny system szkoleniowy i wsparcie edukacyjne pozakupowe. Kupiłam kolejny laser i planuję kolejne zakupy.
Nie polecam współpracy z ta firma. Podchodzi nierzetelnie do swoich klientów. Nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają. Oczywiście jeśli chcesz kupić sprzęt, są bardzo mili. Problem przychodzi gdy sprzęt się zepsuje, wtedy po 1. nie odbieraja od ciebie, przedstawiciel jest opryskliwy i właściwie zastanawiam się czy mu przeszkadzam ze w ogóle dzwonie 2. Nie przewidują żadnego wsparcia w postaci sprzętów zastępczych, odpłatnych lub nie 3. Totalna spychologia: dyrektor każe zadzwonić do serwisu, serwis nie wie o co chodzi, twierdzi ze zaraz zadzwoni przedstawiciel, przedstawiciel chamski i tak w kolko. Każdy sprzęt kosztuje u nich 150 tys.
Zastanówcie się 10 razy zanim podejmiecie współpracę z ta firma.