Jestem zadowolony. Jak ma problem to go rozwiązują jak coś mi nie działa to naprawiają. Jak nie odbierają to odzwaniają. Rozwiania mają dobre. Parę rzeczy mogli by ulepszyć ale mimo niedociągnięć nie mam zamiaru rezygnować ze współpracy. Wyrażam opnie jako pracownik księgowości który codziennie korzysta z rozwiązania własnego obiegu dokumentów i przenoszenia faktur kosztowych do ksiąg za pomocą integratora. Czas pracy nad fakturami kosztowymi skrócił się o połowę.
Czy faktycznie Wasz system Saldeo przetwarzający wrażliwe dane Klientów (faktury, dane finansowe) nie zapisuje historii logowań użytkowników!? Nie chce mi się wierzyć, że taka firma jak Wasza może pozwolić sobie na taka niefrasobliwość? (a taka informacje uzyskaliśmy od Waszego supportu). Proszę o potwierdzenie.
Omijajcie szerokim łukiem, spóźniłam się z zapłatą 15 dni, dzisiaj rano po otrzymaniu maila natychmiast zapłaciłam, niestety nic to nie dało , zablokowali konto na 5 dni, mimo że zapłacone. NIGDY WIĘCEJ !! Jak można zablokować konto w dzień VATU !! To jest świadome działanie. Ja nie zrobię dzisiaj deklaracji VAT, ale poinformuję Urząd Skarbowy dlaczego.
Niestety, ostatnio mieliśmy do czynienia z awarią systemu, która uniemożliwiła naszym klientom korzystanie z niego przez ponad 24 godziny. Producent systemu przeprosił za zaistniałą sytuację, jednak nie przewidział żadnej rekompensaty dla użytkowników. Mimo że symboliczne przeprosiny i niewielka ilość kredytów wartej zaledwie 10 zł jako rekompensata w moim odczuciu byłoby to miłym gestem. Niestety, producent systemu nie czuje się zobowiązany do takiego kroku, co pozostawiło niesmak u użytkowników. Zdarzenia takie jak awarie systemu powinny być traktowane priorytetowo, a ich konsekwencje powinny być rozpatrywane z pełnym zrozumieniem dla potrzeb klientów. W tym przypadku polityka producenta pozostawia wiele do życzenia i warto zastanowić się nad zmianą na bardziej przyjaznego użytkownikom dostawcę systemu.
Tragiczna firma, nie reaguje na zgłoszenia błędów w odczycie deklaracji.Ponad trzy miesiące temu zgłosiłem błąd, że program nie odczytuje prawidłowo deklaracji VAT kwartalnej, do dzisiaj czyli po ponad trzech miesiącach błąd nie został naprawiony.Również okazało się, że deklaracji miesięcznych program Saldeo nie odczytuje.Z całą stanowczością nie polecam dla biur rachunkowych, szkoda nerwów i niestety czasu, który niby mieliśmy mieć skrócony korzystając z aplikacji OCR, a mamy wydłużony bo i tak musimy wszystko wklepywać ręcznie.