Niestety poziom załatwiania spraw jest poniżej tej jednej gwiazdki. Od 4.05.2023 próbuje uzyskać odszkodowanie za uszkodzona oponę na parkingu przy IKEA Targówek. Dziesiątki mail wysłanych, to samo dziesiątki telefonów bez odzewu i jak już delikatnie coś ruszy w temacie to znowu kolejne miejsce czekam na jakakolwiek odpowiedz. Niestety Pani Izabela totalnie brak profesjonalizmu, przesuwanie kolejne miesiące tłumacząc się za każdym razem że zapoznaje się z tematem i brak konkretów. Porażka.
Sprawne, fachowe doradztwo i pomoc w znalezieniu przestrzeni biurowej dla firmy technologicznej. Firmy, która po raz pierwszy zdecydowała się na skorzystanie z usług agencji nieruchomości. Dodatkowy plus za sprawne przeprowadzenie całego procesu w warunkach ograniczeń, spowodowanych pandemią.
Po tym jak razem z trzyletnim dzieckiem zaliczyłem niebezpieczny wypadek na oblodzonym chodniku przed Homepark Janki i trafiliśmy do szpitala, jedyne co usłyszeliśmy od administratora (Wojciech Rozalski z BNP Real Estate) to: „proszę wysłać oficjalnego maila”.
Super. Gratuluję „empatii” w podejściu do ludzi odwiedzających zarządzane przez Was obiekty
Bardzo przykre doświadczenia jako najemca w jednej z galerii jakimi zarządzają. Brak zatrudniania kompetentnych dyrektorów Galerii Handlowej, stawianie na bezwzględne posłuszeństwo najemcy wobec dyrekcji. Brak szacunku, który jest baza współpracy. Dodatkowo pustych powierzchni przybywa co świadczy o bardzo złym zarządzaniu. W czasie pandemii niestety zwodzą najemców, mamią...nic z tego nie wynika. Dla porównania mam współprace z inna galeria, bardziej znana w mieście, zarzadzana przez inną firmę i sytuacja zdecydowanie inna, gdzie najemca jest partnerem i wspólnie z dyrekcja szuka się rozwiązań w trudnym czasie. Tej firmy BNP Paribas Real Estate nie polecam a wręcz odradzam.