Polecam salon BMW Sikora Lubin, na każdym etapie współpracy czułem się dobrze zoopiekowanym klientem, a w szczególności muszę podziękować Panu Michałowi Potockiemu za pełen profesjonalizm. Będę wracał.
w sobotę będąc przejazdem w Lubinie chciałem obejrzeć nowe X3. Niestety była tylko 1 Pani akurat mocno zajęta, czekałem, czekałem i się nie doczekałem. To już moja druga wizyta w tym salonie. We Wrocławiu nie było problemu, chyba anuluję u Was zamówienie i przeniosę je do Wrocka
Bardzo miła obsługa,rzetelnie działa serwis,a samo miejsce po remoncie…bajka,mój klimat i styl:)Serwis Pani Iza,sprzedawca Pan Bartosz i dyrektor oddziału,ludzie z wysoką kulturą osobistą,ogólnie Bmw Sikora Lubin,to profesjonalny,zgrany zespół:):):)
Prace,które sam bym wykonał w 15 minut, trwają tu 3 godziny. Po półtorej godziny oczekiwania, poprosiłem o wydanie auta ponieważ prace mocno się przeciągają. Poinformowano mnie, że prace nie zostały ukończone i zaprowadzono mnie na halę napraw aby pokazać na jakim etapie są prace. W ciągu 90 minut wymieniono blendę plastikową montowaną na cztery śrubki z bezproblemowym dostępem. Jak stwierdziłem w obecności technika, że to jest trzy minuty pracy, ten z oburzeniem zaczął krzyczeć w moją stronę poddenerwowany rzucając wulgaryzmami na k…
Dzwonię, żeby sie dowiedzieć po numerze Vin o kod tapicerki czyli o wyposażenie pojazdu a pani K.mi mówi, że muszę przyjść osobiście i być właścicielem pojazdu. Śmiech, naprawde takie poufne dane. Zaznacze , że zadzwoniłem do salonu i serwisu w Warszawie i miły Pan wysłał na mojego maila w pełni rozkodowany numer Vin pojazdu. Standardy różne jak widać.