Monopol na rynku powoduje, że usługa jest słabej jakości.
Płacę za płatny raport, który może nie być aktualizowany do 2 tygodni. Finalnie płacę za nieprawdziwe dane. Brak chęci do dania kodu na aktualny raport.
UWAGA! SCAM! Dzwoni Pan ze wschodnim akcentem podając się za BIK, informują, że ktoś brał kredyt w PKO BP na moje dane, mówię, że takiego wniosku nie składałem, słysząc to zacząłem nagrywać rozmowę, pytają o dowód celem potwierdzenia danych i zablokowania wniosku oraz zgłoszenia sprawy na policję. Właśnie skończyłem rozmawiać z PKO BP, żadnego wniosku na mnie nie było, podałem dane tej firmy, sprawa zostanie zgłoszona na policję, ale przeze mnie. Wyłudzają dane wrażliwe, jak tylko odmówiłem ich podania natychmiast się rozłączyli, nie dajcie się nabrać tym oszustom!!!! Nagranie rozmowy przekażę policji.
Nie jestem zadowolony z wizyty nic nie można załatwić na miejscu bo biuro jest zamknięte dla klientów sprawy załatwia się telefonicznie lub w internecie ja rozumiem że jest XXI wiek ale taka instytucja powinna być otwarta bo ja internet i telefon mam ale ilu jest emerytów i rencistów którzy nie mają internetu karty do bankomatu i co to banki też zamknąć dla wszystkich bo jest internet dlatego daję 1 gwiazdkę bo kiedyś można tam było sprawę załatwić na miejscu
od pół roku próbuję zrozumieć działanie algorytmu. Na początku miesiąca (luty 2022) mój rating wynosił 73/100. Następnie nastąpiło za zamknięcie zobowiązania (karta kredytowa ze stanem 0 zł, stan 0 zł zobowiązania był długotrwały) i nastąpiło obniżenie ratingu do poziomu 66/100 (raport z dnia 22.02.22), następnie przez noc z dnia 22.02.22 na 23.02.22 rating został obniżony do poziomu 59!
Obecnie mam zaniżoną ocenę ratingową i nie mogą przystąpić do kredytu.
Moja ocena została zaniżona:
1. z poziomu 73/100 na 66/100 oraz
2. z poziomu 66/100 na 59/100.
Pani Małgorzata Zielińska, Justyna Stefanek i inne konsultantki jak mantrę powtarza, że tak działa algortym ale jest to tajemnica przedsiębiorstwa. Na zapytanie czy wie jak działa algortym nie chce przyznać, że nie. Wg niej zapytania kredytowe obniżają rating. W 2022 roku nie miałem żadnych zapytań!!! Czyli obniżenie nie jest spowodowane żadnym zapytaniem. Moja sytuacja finansowa się nie pogorszyła, a rating został zaniżony