Byłam umówiona do dr Sarzyńskiego na g 8.30. O g. 9.00. nadal czekałam. W gabinecie przebywało oprócz lekarza dwóch przedstawicieli, którzy wchodzili i wychodzili z gabinetu na korytarz, głośno rozmawiali o sprawach zawodowych. Oprócz tego w międzyczasie do gabinetu weszla pracownica BetaMedu. Wyszłam spod gabinetu i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Takie sytuacje są niedopuszczalne. Brak kultury to i tak za mało powiedziane. Nie zdarzyła mi się jeszcze taka sytuacja w prywatnym gabinecie.
Tragedia, kiedyś było naprawdę super, chodzę z dziećmi od ok 6 lat, ale najwyższa pora na zmianę placówki bo to co tam się wyrabia ostatnio przechodzi ludzkie pojęcie
Korzystam już od ponad roku z usług Pana doktora Macieja Hartleba. Nie mam żadnych zarzutów co do działań Pana doktora. Pan Maciej to osoba empatyczna i niezwykle kompetentna i doświadczona co sprawia, że nie mam ochoty zmieniać ginekologa bo jako pacjentka czuje się zaopiekowana na 100%.
Niestety co do działań samej placówki mam zastrzeżenia co sprawia, że nie mam ochoty do niej wracać. Kilkukrotnie już (w zasadzie przy każdej wizycie) muszę czekać minimum 45 minut na samą wizytę. Nie mam tutaj problemu co do samych opóźnień bo wszyscy jesteśmy ludźmi i jest to przeze mnie niemal w każdej sytuacji zrozumiałe. Wątpliwe jest jednak to że jako stała pacjentka NIGDY nie dostaje informacji o opóźnieniu (które za każdym razem jest znaczące) wcześniej! Jestem osobą dojeżdżającą, więc kiedy dostaje informacje 10-15 minut przed planowaną wizytą niewiele to zmienia a zakłóca mój plan dnia. Byłoby miło dostać telefon lub nawet smsa o opóźnieniu wcześniej tak żeby odpowiednio zaplanować sobie dojazd do placówki (a dodam, że dojeżdżam do Chorzowa prawie godzinę…). Niestety tego typu sytuacje sprawiają, że będę wybierać wizyty u Pana doktora ale w innych placówkach :( Zróbcie z tym coś proszę! Nawet zwykły telefon godzinę lub 45 minut przed wizytą poprawiłby sytuację. Pozdrawiam!
Zdecydowanie nie polecam przychodni. Jeśli ma ktoś ochotę spędzić sporo godzin na korytarzu to polecam przynajmniej się wyśpi. Osobiście nie polecam, gdyż w moim przypadku było przed lekarzem ogólnym 6 osób z czego jedna osoba spędziła 40 minut w gabinecie.
Odradzam, brak szacunku do klienta ( który przyszedł na wizytę prywatną).
Dodzwonić się do placówki graniczy z cudem, od godziny 10 do 13 próbowałam i zero odzewu - nie odbierają lub zajęte ! Chciałam potwierdzić wizytę - jest to niemożliwe.
To na pewno nie jest przychodnia przyjazna pacjentom. Terminy za tydzień. A jak już się udałam osobiście, ponieważ przez przypadek zwolniło się miejsce to czekałam godzinę w poczekalni, ponieważ Pani doktor zajmowała się teleporadami. Brak szacunku dla pacjenta. Rzeczywiście kiedyś był poziom. Taka przychodnia ma jednego lekarza dla dorosłych i dzieci. A sugestia odwiedzenia SOR to już totalne nieporozumienie. Nie polecam. Czas zmienić przychodnię.
Obsługa w rejestracji na najwyższym poziomie. Panie miłe i uprzejme. Jednak tutaj kończy się sielanka.
Lata wstecz poradnia funkcjonowała na prawdę bez zarzutu, nie było problemu z dostaniem się do lekarza, nie było kolejek na korytarzach , a wszystko szło jak w zegarku.
Teraz niestety poradnia nie ma nic wspólnego z funkcjonowaniem jak dawniej.
Jedyny plus poradni jest taki , że oddzwaniają do pacjenta - bo dodzwonienie się do rejestracji również często graniczy z cudem. (Telefony są odbierane - jednak chyba ilość pacjentów przerasta możliwości personelu)
Niestety nic z tego bo zazwyczaj nie ma miejsc i odmawiają przyjęcia.
Czekanie 2 doby na wizytę z chorym dwulatkiem to zdecydowanie przesada lub odsyłanie pacjentów na sor.
Pediatry aktualnie w poradni brak.
Dwie gwiazdki za uprzejmość i fachową obsługę w rejestracji bo Panie tam dokładają wszelkich starań i ponoszą odpowiedzialność za funkcjonowanie tego miejsca które rzekomo jest poradnią podstawowej opieki zdrowotnej.
Na cóż piękne marmury i fontanna przed wejściem jeśli człowiek zawodzi ? Organizatorom i pomysłodawcom upychania ludzi jak śledzi w jednym ciasnym korytarzyku i to do tego w dwóch różnych kolejkach należy się dwója za ten stan rzeczy ! Jest to po prostu skandal w budynku o takiej kubaturze. Trzy gwiazdki tylko i wyłącznie za miłą i sympatyczną obsługę na recepcji i profesjonalne pielęgniarki, które szczepią. Mam nadzieję, że decydenci obudzą się niebawem, a godzina szczepienia nie będzie tylko czasem orientacyjnym, na który trzeba przyjść. Dziś w kolejce oczekiwało się na wkłucie blisko 1,5h.