Benefit Systems S.A. Oddział Fitness w Warszawie

15 ocen
Miłosz Wysocki
23 kwiecień 2025 17:34
Dziękuję Panu Mateuszowi Lipskiemu z infolinii, który poświęcił mi dłuższą chwilkę i pomógł z problemem dotyczącym płatności. Bardzo profesjonalna obsługa.
pokaż więcej...
Stan St
11 kwiecień 2025 17:25
Na infolinii po oczekiwaniu z miejsca 10 do 1 kilka minut dostaję komunikat że wszyscy konsultanci są zajęcie. Próbowałem 2x i wysłałem maila. Helpdesk w sprawie nieopłaconej faktury odpisał mi po 10 dniach i nie udzielił odpowiedzi na pytanie czy mam jakiś zaległy miesiąc do zapłaty. Na stronie po zalogowaniu też nie ma takiej informacji. Wszystko jest ok póki nie trzeba czegoś zareklamować lub zapytać.
pokaż więcej...
Jakub Jądrzyk
10 kwiecień 2025 21:22
Infolinia nie działa, można sobie czekać w kolejce na pierwszy miejscu w nieskończoność.
pokaż więcej...
Michał P.
01 kwiecień 2025 20:28
Tragiczna infolinia. Numer ciągle zajęty, jak w końcu udało się połączyć to 25 osób przede mną. Po pół godziny czekania, kiedy wreszcie byłem pierwszy w kolejce zostałem rozłączony xD Kolejna próba to samo.. Świetna obsługa klienta, brawo Benefit.
pokaż więcej...
Agata Świtalska-Krych
01 kwiecień 2025 15:44
W grudniu 2024 przesłałam zwolnienie lekarskie celem rozwiązania umowy kończącej się w marcu tego roku.

Umowę rozwiązano, za to wystawiono jeszcze FV są grudzień.

Odpisałam, że mogę jedynie zapłacić za 5 dni, bo od 5 grudnia mam zwolnienie lekarskie, a i tak ani razu nie byłam w Fabryce Formy w grudniu.

Nikt mi nie odpowiedział.

Złożyłam również reklamację.

Przez 3 m-ce była cisza, a od marca nęka mnie Kaczmarski Inkasso SMSami i mailami pisząc, że nie odpowiadam na wezwania do zapłaty, choć odpowiadam za każdym razem tyle, że "nie zapłacę".

Stanowisko podtrzymuję.

Trudno, najwyżej pójdziemy do sądu z FV na 169 zł.

Śmiechu warta sytuacja, ale nie pozwolę na złodziejstwo w biały dzień.

Omijajcie szerokim łukiem, chyba że jesteście pewni, że 365 dni w roku nic się Wam nie przydarzy co by zmusiło do przedterminowego zakończenia umowy.

Pytanie, kto może być czegoś takiego pewny?

Fatalnie skonstruowana umowa. Nie podpisujcie bez konsultacji z prawnikiem...
pokaż więcej...
Artur Szczepański
24 kwiecień 2024 23:27
Zdrofit czyli marka Benefit zmonopolizowała lokalny rynek, wykupiła mój ulubiony klub, podwoiła ceny karnetów oraz nie potrafi zarządzać obiektem, z którego korzystam. Przykład? W szatni męskiej są 4 kabiny prysznicowe z czego 2 od miesiąca są nieczynne ponieważ... mają urwane krany... W klubie ćwiczy czasem 30 facetów jednocześnie, później kolejki żeby wziąć prysznic... Żenada. Do tego brud wszędzie. Mają monopol i wywalone na klientów. Kolejna pazerna korporacja. Odradzam.
pokaż więcej...
Hayk Hovhannisyan
23 kwiecień 2024 09:48
Podczas mojego doświadczenia z lokalnym klubem fitness, natknąłem się na praktykę, którą uważam za ważne, aby podzielić się z profesjonalną społecznością. Pragnę zwrócić uwagę na sposób, w jaki zostałem potraktowany przy zawieraniu umowy z klubem.



W celu podpisania umowy udałem się do klubu i podczas negocjacji warunków umowy z pracownikiem klubu, ustnie zaznaczyłem i podreśliłem, że interesuje mnie umowa na najkrótszy możliwy okres, czyli w tym przypadku na jeden rok. Niestety, nie zostałem poinformowany o klauzuli automatycznego przedłużenia umowy. Jestem przekonany, że każdy ze zdrowym rozsądkiem uznałby, iż nieujawnianie takiej klauzuli to wprowadzanie klienta w błąd.



To doprowadziło do niechcianego i nieoczekiwanego przedłużenia mojej umowy. Gdybym był świadomy tej klauzuli, zdecydowanie wypowiedziałbym umowę w odpowiednim czasie, unikając niepotrzebnych komplikacji. Co więcej, był ze mną kolega, który również był świadkiem tej sytuacji i może potwierdzić moje słowa.



Po złożeniu reklamacji, odpowiedź, którą otrzymałem była zdumiewająca – zawierała tylko wyrywkowe fragmenty wspomnianej klauzuli, co tylko potwierdza brak pełnej transparentności ze strony klubu i akceptowania stosowania nieuczciwych praktyk.
pokaż więcej...
P s
15 kwiecień 2024 18:25
Zasługują na mniej niż 1 gwiazdkę.
pokaż więcej...
Pati Ch
06 kwiecień 2024 22:11
Świetna kadra trenerska , kiepskie zarządzanie przez managerów
pokaż więcej...
Xee
05 kwiecień 2024 15:46
pokaż więcej...
Luc
06 październik 2023 13:23
Prostej czynności nie da się zrobić, czyli zapłacić blikiem, bądź PayU. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem 33 minuty. BRAWO! Zgłosiłem na problem na wskazany w odpowiedzi adres, efekt - bez zmian. Kilka dni i nadal cisza.
pokaż więcej...
Rafał Ulaski
27 sierpień 2023 10:02
Zgadzam się z negatywnymi opiniami poniżej. Obsługa klienta biznesowego w tym kontakt doradców, wymiana informacji, do tego obietnice bez pokrycia doradców i handlowców to jedna wielka porażka. Archaiczne procedur i rozwiazania. Wycofujemy umowę i przenosimy się do konkurencji. Wypowiedzenie już złożone. 8 miesięcy czekaliśmy na zmianę finasowania na korzyść pracowników i się nie doczekaliśmy. Mimo kilkunastu emaili i tel nic się nie zadziało. Z tak słabą obsłgą klienta dawno się nie spotkałem. Firma Benefit ma wew bałagan organizacyjny. Produkt ok, ale...obsługa to jeden wielki koszmar i starta czasu. ! Dzięki Waszej nieudolności uświadomiłem sobie, że macie strasznie drogie usługi. Pracownicy szczęśliwi bo u innego dostawcy kart są tańsze.
pokaż więcej...
Mar Pie
16 sierpień 2023 07:01
Beznadziejny kontakt poprzez maile i formularze. Trzeba kilkukrotnie ponaglać o odpowiedź- a i tak z reguły jest odpowiedź negatywna.

Kiedyś i kontakt i obsługa były lepsze. Jeśli Ktoś potrzebuje jakiejś karty to niech weźmie jakąkolwiek inną - i tak będzie lepiej. Nie polecam.

Ps. W odpowiedzi Benefit Systems to tylko do rany przyłóż. Nie można od razu podejść że zrozumieniem do Klienta? Może szkolić odpowiednio pracowników? Dalej nie polecam. Jeżeli rzeczywiście zależy Wam na Klientach, przeanalizujcie jeszcze raz niezałatwione sprawy z dwóch miesięcy i naprawcie błędy. Jeżeli traficie na moją - zmienię opinię. Ale na 99,9999% to się nie stanie.
pokaż więcej...
Mariana Yavorska
07 sierpień 2023 13:35
Bardzo słaby kontakt. Tylko przez formularze na stronie. Żenada, wiadomo po taniości obsługa robiona

To, co sprawia mi dodatkową frustrację, to fakt, że po dokonaniu tej rezerwacji nie ma już żadnej możliwości zmiany terminu ani nawet anulowania. Wydaje się, że platforma nie uwzględnia ludzkiej pomyłki i nie daje żadnej elastyczności. A później kontakt z obsługą jest beznadziejny, bo tylko przez formularz i czekać miesiąc na odpowiedz.
pokaż więcej...
Maria Śliwińska
15 maj 2023 01:38
Firma o najgorszych praktykach konsumenckich. Nie uznaje reklamacji, że klient nie moze z niezależnych względów korzystać z karty fitness. Wymaga płacenia całej kwoty za usługi, nawet gdy z nich nie korzysta się przez 7,5 miesiąca. Nie uznaje anulowania części opłat ani zmniejszenia opłaty. Skierowała sprawę do INKASO i ściągała podwójną kwotę za 3,5 miesiąca, które pozostały do zapłacenia.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Benefit Systems S.A. Oddział Fitness w Warszawie

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Benefit Systems S.A. Oddział Fitness w Warszawie
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości