Śmieszna sytuacja, ponieważ salon od 1 lipca jest zamknięty na stacjonarne zakupy. Nigdzie nie było podanej informacji (lub jej nie znalazłam), ale jeśli ktoś chce zrobić stacjonarne zakupy to nie ma co jechac. Bo wyjdzie miły pan ochroniarz i powie, że sklep zlikwidowany/nie ma go
Pierwsze zakupy w sklepie internetowym i od razu zostałem oszukany. Zakupiłem towar 18.01.2022, który miał zostać dostarczony w ciągu 2 dni roboczych. Dzisiaj tj. 20.01.2022 dostaje maila o wystawieniu listu przewozowego(nawet nie wysłaniu towaru) przy kontakcie z infolinia, pani próbuje mi wmówić, ze wcale nie złożyłem zamówienia 18.01.2022(pomimo otrzymanego potwierdzenia mailowego i uiszczenia opłaty), a 19.01.2022. Po czym dalej idzie w zaparte, ze wszystko jest ok, ze to ja się mylę… super podejście do klienta. A mogłem pójść sobie do sklepu stacjonarnego, który posiada takie produkty i mieć je od ręki… Nie polecam zakupów u oszustów.