Cudowna i profesjonalna obsługa, szczególne podziękowania dla Pana Jarosława R. za życzliwość w całym procesie (i pomoc z dodatkową diagnostyką). Nowy zderzak w BMW wyglada idealnie. Usługa zrealizowana ekspresowo i rzetelnie. Polecam!
od miesiąca nie mogę się doczekać naprawy, nie mogę się niczego dowiedzieć, nie można się dodzwonić ani do biura ani do konsultanta który przyjął zgłoszenie, totalna olewka. Jak czekam na linii i jestem pierwszy w kolejce to odrzucane jest później połączenie. Pozytywne oceny to chyba znajomi i pracownicy sobie wystawiają albo są kupowane.
Uszkodzone od kamienia okno dachowe w świeżym aucie może być przyczyną "lekkiego" stresu. Miałem przed oczami porysowaną karoserię, potłuczone szkło pod fotelami, brudną podsufitkę, padający deszcz do kabiny i inne tego typu obawy.
Na szczęście znalazłem autoryzowany body shop Tesla Auto-Blak, który zatrudnia profesjonalistów. Żadna z czarnych wizji się nie spełniła. Okno zostało wymienione bez danych przygód.
Dziękuję!
P.S. Szkoda tylko, że tak daleko z Trójmiasta - nie zmienia to faktu, że było warto :)
Gorąco polecam. Oddaliśmy w ramach likwidacji szkody z AC naszą Teslę Model 3 po kolizji. Wszystko wykonane idealnie, samochód jak nowy. Rewelacyjna obsługa i kontakt.
Tragedia! Prywatnie nigdy bym tutaj nie oddał auta do naprawy. Malowanie i jakość części raczej wątpliwa. Na początku zeby oddać auto kontakt ok. Ale po tym juz kontakt sie urywa od ich strony . Trzeba sie prosić o jakąkolwiek informację. Auta zastępcze, zdezelowane i brudne . Nigdy więcej...
Nie polecam i zdecydowanie odradzam. Jakość naprawy oraz obsługa pozostawiają wiele do życzenia. Druga naprawa w tym serwisie i za każdym razem problem. Odstający zderzak, wyciekający płyn do spryskiwaczy (auto oddawałem sprawne mechanicznie, a odebrałem uszkodzone). Do tego pomimo deklaracji oddzwonienia obsługa serwisu nie dotrzymuje słowa.
Jestem bardzo zadowolony i wdzięczny Auto-Blak, Panu Piotrowi i ekipie za zaopiekowanie się i naprawę mojej nowej Tesli po wypadku. Naprawa mojej Tesli Y Long Range z 2023 roku została wykonana z niezwykłą dokładnością i dbałością o szczegóły.
Ekipa serwisowa wykazała się nie tylko głęboką wiedzą techniczną, ale także wyjątkowym zrozumieniem specyficznych potrzeb pojazdów elektrycznych marki Tesla. Komunikacja była płynna i jasna od samego początku, co znacząco zwiększyło moje zaufanie. Czas realizacji mógł być jedynie krótszy, ale Auto-Blak ma ograniczony wpływ na działania Tesli.
Bez wątpienia, każdy posiadacz Tesli szukający niezawodnego i profesjonalnego serwisu powinien rozważyć Auto-Blak. Ich zaangażowanie w dostarczanie usług najwyższej jakości jest godne podziwu i zdecydowanie warte polecenia.
EDIT: Sprawa załatwiona, po tej opinii poszło sprawnie i bez zarzutów. Jednak z uwagi na całokształt zostawiam 4/5.
Takie rzeczy mi się nie zdarzają, ale w tym wypadku nie mam już cierpliwości - oględziny uszkodzonej szyby w listopadzie, zero odzewu przez miesiąc. Przed świętami po moim telefonie dostałem informację, że ktoś się ze mną skontaktuje - to się nie stało. Po nowym roku dzwoniłem już 3 razy, szyba podobno czeka na magazynie i"opiekun jest w tym momencie zajęty ale niezwłocznie się ze mną skontaktuje". Nadal nikt się do mnie nie odezwał, być może ta opinia przypomni wam o sprawie..