Niestety musimy dać negatywną opinie. Po rozmowie telefonicznej wysłaliśmy firmie Auster do regeneracji wrzeciono od frezarki do drewna. Wrzeciono było zatarte – nie obracało się. Na naprawę czekaliśmy około dwóch miesięcy. W końcu wrzeciono odebraliśmy osobiście od właściciela firmy Pana Janusza Gwoździa.
Pan Janusz przy odbiorze zapewniał nas, że wszystkie łożyska zostały wymienione na nowe, a wrzeciono zostało wyważone. Pan Janusz nie mógł jednak znaleźć i pokazać nam starych łożysk jak również karty kalibracyjnej. Zostaliśmy jednak zapewnieni, że w ciągu kilku dni doślę nam brakujące części. Jak się okazało po zamontowaniu wrzeciona – wrzeciono w jakim stanie zostało wysłane w takim samym stanie go odebraliśmy. Czyli po dwóch miesiącach otrzymaliśmy nie sprawne wrzeciono i zapłaciliśmy za niewykonaną usługę 2000zł. Właściciel nie chciał się podjąć naprawy gwarancyjnej i po dwóch tygodniach otrzymaliśmy zwrot pieniędzy. Musieliśmy odesłać wrzeciono do innej firmy celem naprawy i okazało się że łożyska NIE BYŁY WYMIENIONE jak również wrzeciono NIE BYŁO WYWAŻONE. Nie polecamy firmy Auster bo jesteśmy przeciwni nieuczciwym praktyką narażaniu innych na dodatkowe koszty.
Polecam jak najbardziej serwis, każdy przyjazd do maszyn to skuteczna naprawa zarówno elektroniki jak i mechaniki. A jak coś nie gra to wymieni nawet sterowanie na nowe.
Dokładna diagnostyka i ekspresowa naprawa maszyny! Świetny i bezproblemowy kontakt, na pewno będziemy w przyszłości korzystać z serwisu cnc Pana Janusza.