Audiofon matyja spółka komandytowa

5 ocen
Anna Przybył
10 grudzień 2024 20:30
Badanie przeprowadzone w miłej atmosferze, bardzo polecam
pokaż więcej...
Robert Szpunar
14 listopad 2024 09:34
Sklep internetowy wysłał towar po ponad tygodniu. Brak odpowiedzi na maila z czego to wynika. Na infolinii zostałem poinformowany na początku, że są braki kadrowe a później że nie było towaru, mimo że był on dostępny w sklepie internetowym!
pokaż więcej...
M
08 listopad 2024 18:15
Zastanów się na co wydasz 15 tysięcy zł



Nie polecam. Jestem wieloletnim użytkownikiem aparatów słuchowych. Kupuję w tej firmie od ponad 25 lat. Poniżej wstawiam opis tego co mnie spotkało do indywidualnego rozpatrzenia przez każdą osobę to czytająca:



Opis sytuacji: aparaty serwisowane systematycznie, oddawane do naprawy i serwisy.

Po zakończeniu okresu gwarancji aparaty zostały oddane do serwisu. Za serwis zapłaciłam 960 zł. Był wymieniany moduł elektroniki, co jest NAJDROŻSZĄ możliwą naprawą. Firma uznała to konieczne.



Po serwisie aparaty były reklamowane 4 razy.

Po pierwszej naprawie aparaty w charakterystyczny sposób pykały, najpierw przy włączeniu, później już w czasie użytkowania, co uniemożliwiało korzystanie z nich.

Po reklamacji problem nie zniknął, aparaty dalej pykały, znowu serwis, wymiana modułu elektroniki, problem nie zniknął. Za każdym razem problemem był moduł elektroniki, który był wymieniany. Doszło do tego że aparaty zaczęły sobie ściszać i wyciszać dźwięk kiedy chciały.



Moduł elektroniki był wymieniony 3 razy w ciągu 2 miesięcy.

W poprzednich aparatach miałam wymieniany moduł elektroniki max 1 raz na 2 lata, a tu w ciągu 2 msc był wymieniany 3 razy. Z czego 4 razy reklamowany.

Za wymianę nie płaciłam, szło z tytułu reklamacji.



Bujaliśmy się tak łącznie z pół roku. Dojazdy do Elbląga, Bałuckiego (gdzie moja noga więcej tam nie postanie), koszty, branie wolnego z pracy itd. Jeden wyjazd: 134 km.



Aparaty zostały zepsute w czasie serwisu. Audiofon się wykręca jak może (dla zainteresowanych mogę wysłać korespondencję z nimi), w końcu uznali że problemem jest złe ustawienie aparatów słuchowych i eureka: ustawili mi je (rzekomo) dobrze po 10 latach korzystania z ich usług (salonu audiofonu przy ul. Bałuckiego Elbląg).



Ja się czuję oszukana i zrobiona w uja.



Zadaj sobie parę ważnych pytań:

1) czy są inne aparaty? Owszem, są.

2) czym się wyróżnia audiofon? Wytrzymałością? Seriously? Wymiana modułu elektroniki 3 razy w ciągu 2 msc? Brak części po 5 latach od wyprodukowania aparatów?

3) czy audiofon jest nowoczesny? Nie, za możliwość łączenia z aparatów z telefonem, tv, radiem w aucie płacisz dodatkowo.

4) czy te miłe panie tam pracujące staną w Twojej obronie po tym jak wydasz tam 15 tysięcy? Nie. Mają Cię w dupie, a wręcz kłamią w żywe oczy chroniąc swój zadek.

5) czy potrafią ustawiać aparaty?

6) wyobraź sobie że powyższa sytuacja spotyka Twoja Babcię, Mamę, osobę starszą, która może nie do końca ogarnia o co chodzi. Jest w czarnej D.



Wymieniali moduł elektroniki 3 razy, moduł był reklamowany, w końcu przyznali że aparaty były źle ustawione. Skoro tak to po co wymiana modułu elektroniki? A czy wymiana modułu elektroniki była potrzebna, skoro aparaty były źle ustawione?



Mam nadzieję że przeczytałeś/aś do końca. Historia jest dłuższa, napisz PW a wszystko wyjaśnię.



Boli mnie to, jak mnie potraktowano. Ale ja to nic, przeboleję. Ale wiem jacy ludzie tam chodzą, starsze, schorowane, dla których wydanie 5 tys zł na aparat to jest ogromniasty koszt, czasami niewyobrażalny. I skoro mi, w miarę powiedzmy kumatej osobie, odwalają taką akcję to sobie tylko wyobraź jak muszą żerować na tych starszych, głuchych, nie do końca ogarniających.



Są inne firmy, mają podobne i/lub lepsze aparaty. Nie daj się zarobić w konia jak ja.



Zastanów się 10 razy czy to dobry wybór.
pokaż więcej...
Kazimierz K
13 luty 2023 16:12
Bardzo duże podziękowania i wyrazy najwyższego uznania dla Pani Alicji Ś. z CPK Jelenia Góra za pełen profesjonalizm i wyrozumiałe podejście do klientki.
pokaż więcej...
Bozena Seczkowska
27 wrzesień 2022 18:56
Bardzo zadowolona jestem z wizyty w salonie. Miła i profesjonalna obsługa. Napewno tu wrócę.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Audiofon matyja spółka komandytowa

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Audiofon matyja spółka komandytowa
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości