W mojej nowej yamaszce spaliła się końcówka mocy, od razu zapakowałem wysłałem po tygodniu wróciła zrobiona i działa elegancko. Jedyny problem z nimi jaki zauważyłem to taki że sami Cię o niczym nie informują, trzeba pisać, dowiadywać się , mogłoby to być bardziej profesjonalnie zrobione jak na autoryzowany serwis.
Profesjonalne podejście do klienta i fachowa pomoc oraz szybka i skuteczna naprawa moich ulubionych słuchawek z wadą fabryczną. Świetny kontakt z serwisem - wszelkie wątpliwości i ustalenia zostały wzięte pod uwagę. Przesyłka zwrotna została zapakowana prawidłowo.
Zamieszczona na stronie tophifi.pl (której szanowny klan jest administratorem) opinia dotycząca jednych ze słuchawek dostępnych za ich pośrednictwem od tygodnia nie może pojawić się na stronie - tłumaczenie Pana w słuchawce - "pan od marketingu jest na urlopie" - tak naprawdę co mnie konsumenta to obchodzi, firma która szczyci się 25-cio leciem na rynku nie potrafi wstawić przez tydzień opinii. Prosiłem o kontakt w zeszłym tygodniu, ale jest jak w przypadku salonu top hi-fi i video designe - panowie telefonowali tylko oczywiście mój telefon jest non stop poza zasięgiem, śmieszne tłumaczenie,nikt z rodziny, znajomych itp NIGDY takiego problemu nie miał, aby się do mnie dodzwonić, ale jak już wcześniej napisałem panowie z salonu na Andersa mieli ten sam problem. Dziś w słuchawce od innego pana słysze, że to nie jego działka i że pan ma co robić, tak więc kontakt z klientem BARDZO ALE TO BARDZO kuleje w tej firmie - reasumując - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!