Opinia jakich tutaj wiele.. Tryb działania jest co najmniej niepoważny. 2,5 h na zgłoszenie holowania pojazdu na szczęście nie była to sytuacja niebezpieczna ale nie wyobrażam sobie takiej rozmowy z roztrzaskanym samochodem na autostradzie. Problem ze zweryfikowaniem ważności polisy... i mistyczny człowiek który zatwierdza możliwości wysłania pomocy. W jakich my żyjemy czasach że policja po nr rejestracyjnych ma dostęp do naszego ubezpieczenia a firma świadcząca usługę ubezpieczenia potrzebuje miliona danych i zdjęć polisy żeby to zweryfikować.....
Dramat, dramatem pogania. Przeoczyli odczytać upoważnienie do odbioru pojazdu. Dopiero po przypomnieniu dwukrotnym zaczęli działać w sprawie odbioru auta z salonu AUDI.
Pierwszy kontakt z tą firmą i mam nadzieję że ostatni. Zgłoszenie awarii z problemami.
Suma Summarum nie doczekaliśmy się na przyjazd mobilnego mechanika, który stwierdził, że nie będzie tarzał się pod autem i jedynie może auto odholować do serwisu
Niestety nie można dać 0 gwiazdek. Ta firma, która oficjalnie obsługuje Seat Assistance to koszmar, konsultanci podczas rozmowy rozłączają się, bez przyczyny - jeden konsultant zaprzecza opinii drugiego, a wisienka na torcie jest „mistyczny” lider, który jednoosobowo podejmuje decyzje, gdzie wysłać pomoc, a gdzie nie. Twierdząc, ze pomoc assistance nie jest potrzebna, zalecił samodzielny dojazd autem z awaria poduszek powietrza i systemu sos do najbliższego serwisu. Tak działa assistance ARC Europe Polska.
Niestety, brak reakcji na prośby kontaktu z konsultantem w sytuacji zagrożenia na drodze, sms według informacji pomocy drogowej przyszedł dopiero po drugim ponaglającym kontakcie z konsultantem, poziom obsługi niedopuszczalny, jechałem z dziećmi a potraktowaliście moją rodzinę jakbym przewoził węgiel. Rezygnuje ze współpracy jak również namowie dyrektora do zerwania współpracy flotowej. Zmiana nazwy nic nie da, bo starter kiedyś oznaczał, pozorną szybką reakcję z którą bywało różnie.