Naprawdę rozczarowująca obsługa posprzedażna od Aquafilter i sprzedawcy w Wielkiej Brytanii, Sterner Aquatech. Kupiliśmy kilka ich domów Aqua Filter, które okazały się wadliwe. Skontaktowałem się z Michałem Szczepaniakiem w Polsce, który zaakceptował problem i doradził Sternerowi procedurę wymiany. Od tego czasu kilka razy próbowałem skontaktować się z obiema firmami i zostałem zignorowany.
Kontakt poniżej krytyki. Pani odebrała telefon, widać przeszkadzałem jej rano bo nie miała ochoty rozmawiać. Nie bez powodu taka niska ocena firmy. Skoro mają takie podejście do klienta. No chyba że firma to tylko przykrywką , to wtedy rozumiem . Może dlatego zniechęcają kłuje ta bo nie potrzebują ich bo mają lepsze sprawy do robienia. Pozdrawiam
Wściekły śmieci. Nie ma absolutnie żadnych warunków do pracy. Wynagrodzenie - grosze. I za te grosze zostaną z was wyciśnięte wszystkie soki, zostaną wyciśnięte moralnie i fizycznie. Co więcej, nie wypłacają ci pieniędzy, które zarobiłeś uczciwą pracą. Przerażenie. Gdyby był wynik mniejszy niż jeden - postawiłbym to.
Omijać szerokim łukiem! Zakupiłem filtr ich marki który po kilku miesiącach spowodował zalanie kuchni i straty na ponad 2,5 tys zł. Od 3 miesięcy walczę z nimi o odszkodowanie. Filtr naprawili ale po ponad 2 miesiącach przy okazji odsyłając go pod zły adres! Zero kontaktu z ich strony w sprawie reklamacji! Kiedy sam zadzwoniłem upomnieć się to przez tygodnie zbywali mnie wytłumaczeniami o urlopach, zmianach kadrowych, zbyt małej ilości pracowników itp. Na koniec doszły absurdalne oskarżenia o próbę oszustwa, (rzekomo zainstalowałem zabezpieczenia przed zalaniem po awarii) chociaż firma uznała że awaria powstała z ich winy!