Wymieniając liczniki u mnie w bloku na 7 piętrze uszkodzili rurę i zalali 2 mieszkania niżej... Odpowiedz ich była: zmęczenie materiału kontaktować się ze spółdzielnią
Wpis tutaj 52.336640,17.016142. Rampy tutaj 52.335054,17.014965. Wejście do biura znajduje się obok ramp. Personel jest przyjazny. Jeśli masz jakieś pytania, chętnie ci pomogą. Otwarte do 15:00. Dotarłem 45 minut przed zamknięciem. Natychmiast przystąpiono do rozładunku. Wrażenia były pozytywne. Powodzenia wszystkim.
Okropne miejsce pracy, niemili współpracujący, okropnie szybkie tempo pracy praktycznie nią ma czasu aby napisać się wody czy skorzystać z toalety. Nie polecam tu pracować
Ludzie obudzta się to że mają papiery nieważne Wodomierz 2,5 m/h który mam zamontowany działa i liczy ale przepływ jaki posiada nie nadaje się do domu jednorodzinnego w karcie licznika jest dn15 ale rzeczywiście jest 11mm to jak ta woda płynie jak do głuwnej rury jest 300 m pod górkę ciśnienie 3bary na zakręconym na odkręconym 1bar tak leci bo musi.Stary Meton ma dn15 mm więc gdzie logika dziadostwo się robi!!! Ale zgłosi się to tam i tam
Wadliwe produkty - zamontowany licznik ciepła wskazuje zużycia 2 razy większe niż w rzeczywistości, a firma nie odbiera telefonów. Załączam screenshot z wykonanych połączeń.