AirHelp

19 ocen
Chris Cross
15 styczeń 2025 15:54
Rzeczywiście świetna firma i świetny pomysł. Są jednak nieścisłości, które gdy pytam o nie firmę, miesiącami są ignorowane. Również bardzo nieprzyjemne jest to, że twierdzą, że są największymi, najlepszymi i największymi ORAZ numerem 1 na rynku. Podobno zatrudniają 400 pracowników. Potem zadaję sobie pytanie, dlaczego nigdy nie otrzymuję odpowiedzi od żadnego z tych 400 pracowników, a jedynie od bota, który nie rozumie problemu i nie potrafi odczytać zrzutów ekranu (patrz załącznik).

Ze zrzutu ekranu jasno wynika, że ​​mój bagaż jest ubezpieczony w przypadku jego uszkodzenia. Bot „Piotr” nie jest zainteresowany. W przypadku sprzeciwu, mimo że nie można sprzeciwić się mojej umowie i jej elementom, odsyła się do ich warunków korzystania. Tylko sztuczna inteligencja może tak głupio argumentować.

A kiedy mówię „proszę przekazać sprawę kierownictwu zespołu”, jest ona ignorowana od miesięcy. Może być tak, że firma jest numerem 1 na rynku, ale w obsłudze klienta ma ocenę 6, jeśli spojrzę na puste frazesy Moniki Laskowskiej-Kac

„Naprawdę dbamy o naszych klientów. To nie jest pusty slogan marketingowy. Każdy pasażer ma prawo do dobrych wrażeń z podróży i cieszymy się, że możemy się do tego przyczynić”.

Patrzę na to i robi mi się bardzo ciepło w przełyku.
pokaż więcej...
Krzysztof Kempa
18 grudzień 2024 09:42
Nie polecam. 21 kwietnia 2024 Lufthansa odwołała lot z Monachium do Wrocławia. W niedzielę o północy wyrzucili nas z lotniska bez żadnej pomocy. Wszystko zamknięte, zero pomocy, róbcie co chcecie. Lot zastępczy może we wtorek w południe. Wzięliśmy taxi do dworca Monachium, a stamtąd pociągiem do Polski i byliśmy w Polsce w poniedziałek wieczorem co nas kosztowało dodatkowe około 250 euro na osobę, a była nas grupa 8 osób. Wydawało się, że sprawa pewna do wygrania dlatego zgłosiliśmy sie do AirHelp. Stan na 1 grudnia 2024? Okazuje się że Lufthansa wszystko odrzuca albo ignoruje. AirHelp w kwietniu prosiło o wszystkie dokumenty jak np bilety na pociąg czy rachunek z taxi nie ujęło tego w odszkodowaniu. Pod koniec listopada dowiedzieliśmy się, że przez cały ten czas czekamy jedynie na odszkodowanie za lot co przy najlepszym scenariuszu wyniesie ledwie 250 euro. Ogólnie straciliśmy dużo pieniędzy na taxi, pociąg i dodatkowe wyżywienie w trakcie podróży. W poniedziałek 22. Kwietnia musiałem wziąć przymusowy urlop w pracy, bo byłem na terenie Niemiec.

Numer sprawy C#4615248.

Zdjęcia dla wiarygodności.



Edit: Firma AirHelp wnioskowała o raptem 500 euro dla dwóch osób. Połowę pochłonęła ich prowizja i dostaliśmy 125 euro na osobę.

Nikt nie wliczył do sprawy kosztów 200 euro za pociąg, za 25euro taxi z lotniska na dworzec. 8 miesięcy czekania na jakieś ochłapy.
pokaż więcej...
Jesper
08 wrzesień 2024 21:29
NIE polecam tego nikomu
pokaż więcej...
Stavriana Charalambous
26 lipiec 2024 13:45
Jestem głęboko zawiedziony obsługą firmy Airhelp. Pomogli tylko w jednej z moich spraw pomimo wielokrotnej komunikacji. Obydwa moje przypadki były podobne; mój lot został odwołany zaledwie dwie godziny przed odlotem bez żadnego powiadomienia ze strony linii lotniczych. Za każdym razem, gdy kontaktowałem się z Airhelp, znajdowali nową wymówkę, aby uniknąć pomocy.



Dlatego radzę Ci przejąć inicjatywę i zająć się wszystkim samodzielnie. Airhelp to firma nieprofesjonalna. Moje sprawy pozostają nierozwiązane od lipca 2023 r., a szukanie ich pomocy było stratą czasu.
pokaż więcej...
Frk Gu
28 maj 2024 20:01
Początkowo mówią, że zajmują się wszystkim za 25% opłaty od złożonego roszczenia.

Po złożeniu wszystkich dokumentów i podpisaniu dokumentów opłata wzrasta do 50% - DUŻE Oszustwo
pokaż więcej...
Aleksandra Podgórska
31 lipiec 2023 11:22
Bardzo profesjonalna obsługa klienta, proces przebiegł sprawnie :) Polecam
pokaż więcej...
Kamila Baniel
27 lipiec 2023 15:51
pokaż więcej...
Lukáš Behul
19 maj 2023 19:34
pokaż więcej...
Tomy G
24 kwiecień 2023 21:58
Bardzo wolno, nieefektywnie! BARDZO Smutne, NALEŻY UNIKAĆ! Jako obywatel UE miałem opóźnienie lotu, kilka miesięcy czekałem na informację zwrotną od Airhelp. Wydaje się, że nie śledzą korespondencji, ponieważ zażądali tej samej dokumentacji. Przegrali sprawę, sugerując mój inny lot, który nie był częścią sprawy.
pokaż więcej...
Adam Ste
07 luty 2023 09:43
Nie polecam. Przeciągają sprawy w nieskończoność bez informowania klientów. A na koniec dodadzą piękny komentarz jak to się oni starają. Strata czasu i lepiej szukać odszkodowania na własna rękę.



Edit:

Dajcie sobie spokój z wklejaniem tych samych odpowiedzi…
pokaż więcej...
Karol B.
06 luty 2023 14:01
Odradzam. Uzyskanie należnych pieniędzy trwa tu wiele wiele miesięcy pomimo że dawno już uzyskaliśmy pozytywnie rozpatrzony wniosek
pokaż więcej...
Marcin B
04 luty 2023 23:34
Odszkodowanie uzyskane kilka razy w kilku różnych sprawach, dobry kontakt - chociaz rzeczywiście sprawy potrafią się trochę ciągnąć, ale to wina przewoźnika/sądu, a nie Airhelp. W jednym przypadku, Airhelp zaoferowało wykupienie wierzytelności, z uwagi na długość procesu i natychmiastowa wypłatę. Mogę z czystym sumieniem polecić Airhelp.
pokaż więcej...
al id
30 styczeń 2023 13:58
IDENTYFIKATOR ROSZCZENIA

#2859865



cóż, wydaje się, że mogą zajmować się tylko prostymi przypadkami - mam na myśli sprawy, z którymi każdy może sobie poradzić ..... Pracują nad moją sprawą (region europejski/agencja internetowa/samolot) od roku i nie dostają żadnej dalej...



miałem kilka spraw, które rozwiązałem sam… teraz mam sprawę, której nie mogłem rozwiązać i dlatego skontaktowałem się z airhelp… i widzę, że nie korzystają ze swoich prawników itp.… Jestem prawie pewien, że biorą pieniądze tylko z prostych spraw, w których prawnicy nie mają znaczenia.... :D
pokaż więcej...
Grégoire Galley
28 styczeń 2023 17:27
Unikaj tej firmy za wszelką cenę, bo stracisz nerwy, czas i pieniądze! Wynająłem Airhelp, kiedy Vueling odwołał mój lot latem 2018 roku. Otrzymałem odszkodowanie w wysokości 250 €, ale Vueling nigdy nie zapłacił za moje wydatki, ponieważ musiałem kupić lot w ostatniej chwili inną linią lotniczą, aby wrócić do domu. Vueling nie zorganizował żadnego hotelu i pozostawił wszystkich swoich pasażerów na pastwę losu, co jest typowe dla tej linii lotniczej. Po 3 latach wiadomości od Airhelp, że wyznaczyli prawnika i że moja sprawa jest w rękach hiszpańskiego sądu, zacząłem tracić cierpliwość i poprosiłem Airhelp o dowód, że moja sprawa została faktycznie przejęta. Wysłałem im SMS-a 3 razy i nigdy nie przedstawili żadnego dowodu, ale po prostu powiedzieli mi na koniec, że otrzymałem odszkodowanie w wysokości 250 €! Nie tylko nie potraktowali mojej sprawy poważnie i nigdy nie przeczytali wszystkich dokumentów, o które mnie prosili, ale okłamywali mnie przez 3 lata. Z powodu tego chaosu i upływu czasu (o czym ostrzegałem ich kilka razy), straciłem teraz prawo do samodzielnego rozpoczęcia procedury. Poprosiłem ich, aby dali mi jakieś wyjaśnienia lub przynajmniej wymówki. Nie trzeba dodawać, że nigdy nie odpowiedzieli. Nieprofesjonalny, niegrzeczny i kłamca. Avoir Airhelp, zwłaszcza jeśli masz sprawę w Vueling, ponieważ umieści ona Twoje akta pod stosem (informacje otrzymane od byłego pracownika Airhelp!). Unikaj Vueling, ponieważ zostały one ocenione jako najgorsze europejskie linie lotnicze numer jeden. Pokarm dla myśli!
pokaż więcej...
hristomoltisanti
26 październik 2022 13:07
Czekam 3 lata i trzy miesiące. Porażka totalna. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM !
pokaż więcej...
Jarosław Rajchel
27 lipiec 2022 21:24
czekałem co prawda 2 lata na finał sprawy , ale nic mnie to nie kosztowało. Od czasu do czasu dostawałem maile że sprawa jest w toku , a po mniej więcej 2 latach dostałem 400 euro na konto.
pokaż więcej...
Przemysław Konieczka
28 styczeń 2022 15:38
Żenada po prawie 3 latach od zgłoszenia i równo 2 latach od trafienia sprawy do sądu zero działań. Jak pytasz co dalej to COVID, a jak pytasz ile może trwać jeszcze to COVID. Ogolenie COVID na wszystko ! Dodam że osoby z tego samego lotu które poszły do sądu od razu i nawet później niż AIRHelp od roku mają kasę za odszkodowanie ! AIRHelp jest firmą która za darmo bierze z rynku klienta żeby nie dostał odszkodowania a sama żyje z tego od linii lotniczych - takie mam wrażenie - im więcej spraw odpadnie tym więcej zgarną.
pokaż więcej...
Kasia S
15 maj 2020 21:32
Firma pobiera 34% za procesowanie naszego wniosku. W ramach tego przysłali nam niepoprawne dokumenty do podpisu i wysłania pocztą. Po tygodniu przysłali kolejne, poprawione dokumenty, do wysłania. Po kolejnych trzech dniach poinformowali, że wstrzymują pracę nad wnioskiem. Po kolejnych kilku dniach, w momencie, gdy próbowałam przesłać dokumenty do portalu, okazało się, że wniosek jest zamknięty.
pokaż więcej...
Natalia X
24 marzec 2020 11:17
Nie polecam tej firmy! Wysyłają automatycznie maile, żeby klient myślał, że jest ok. Tymczasem... Złożyłam wniosek, jakiś czas później dostałam informację, że linie lotnicze odrzuciły mój wniosek o odszkodowanie - wniosek musi iść na drogę sądową. Myślę sobie "ok". Czekam 8 miesięcy, myślę że wniosek trafił do sądu, po czym dostaje informację że przyznano odszkodowanie.. Zamiast 800 EUR, przyznają 300 EUR. Próbuje ustalić z Air Help, dlaczego się tak stało.. I dostaje odpowiedź, że mój wniosek nie zbył wystarczająco silny, żeby skierować go na drogę sądową (!) i że zdecydowali się przyjąć bezpośrednio od linii lotniczych "częściowe odszkodowanie". Zero dokumentacji, zero odpowiedzi.. To na to czekałam 8 mcy? I dlaczego wcześniej wprowadzano mnie w błąd? I najważniejsze - jakim prawem chcecie pobrać ode mnie kolejne 25 % prowizji, za "działania prawne" których nie było?!



Radzę omijać szerokim łukiem...
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про AirHelp

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії AirHelp
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości