Unikać jak ognia, w ogóle nie chcą wypłacać odszkodowań ! Po dosłaniu kompletu dokumentów i zdjęć dziury ODMÓWILI WYPŁATY ODSZKODOWAŃ KILKUNASTU KIEROWCOM!
Jedna gwiazdka za Panią na infolinii. Wczoraj wykonałam telefon w celu otrzymania konkretnej informacji , a Pani na infolinii potraktowała mnie jakbym miała 10 lat, śmiała się do słuchawki nie udzielając konkretnej odpowiedzi.Takie traktowanie klienta jest poniżające. Nie polecam.
Najgorszy Ubezpieczyciel z jakim miałam do czynienia .
Dzisiaj od 12:00 wiszę na infolinii Assistance , a jest godzina 22:40 . Samochód odholowali , a ja zostałam z palcem w nosie bez pojazdu zastępczego , którego nie potrafią znaleźć, a jutro muszę jechać do domu z urlopu i nie mam czym . Cyrk na kółkach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Omijać z daleka . Banda złodziei .
Jedna wielka porażka. Czekałem na lawetę 3h po czym dowiedziałem się że nie przyjedzie(nikt nie informował, samemu musiałem dzwonić i pytać co się dzieje). Na drugi dzien podczas realizacji jedyne co udało się poprawnie zrealizować to transport auta lawetą do serwisu ASO. Totalny brak kontaktu z działem zagranicznym, jesteś pozostawiony sam sobie na pastwę losu poza granicami kraju, nie potrafią zorganizować transportu zastępczego (oczekiwałem prawie 6h w serwisie ASO). Niekompetentni pracownicy odpowiadają na pytania totalnie nie na temat czytając skrypt z kartki i odwlekają pomoc. Wygląda to tak jak by brali ludzi na zmęczenie aby sami we własnym zakresie wszystko organizowali.
W samochodzie w drodze z pracy padł alternator, szczęśliwie albo i nie złożyło się że po drodze mam warsztat w którym od lat "się naprawiam" więc udało się dojechać te 1.5 km . Auto unieruchomione na 5 kolejnych dni. Niestety z auta zastępczego z polisy nie dane jest mi skorzystać bo jak się okazuje najpierw musi być holowanie o czym nie było informacji w trakcie zawierania polisy a jedynie zapewnienie że auto zastępcze należy się w związku z jego unieruchomieniem z KAŻDEJ przyczyny i na nic tłumaczenie że wystarczy kontakt z warsztatem i np potwierdzenie że auto tam faktycznie się znajduje..
Teraz pozostaje tylko popukać się w czoło i polisę kupić w jakiejś porządnej firmie. Zdecydowanie odradzam.
Auto nie chciało odpalić na parkingu - nie z winy akumulatora. Zadzwoniłam na infolinię assistance, pani przyjęła moje zgłoszenie i zagwarantowała, że w ciągu godziny przyjedzie do mnie specjalista, który najpierw spróbuje uruchomić auto na miejscu, a jeśli to nie pomoże - odholuje samochód pod wskazany warsztat. Rzeczywiście bardzo miły pan przyjechał w mniej niż godzinę, udało mu się również szybko uruchomić auto, bez konieczności holowania. Cały proces przebiegł bardzo sprawnie i szybko, jestem b. zadowolona.
Jestem w trakcie "likwidacji szkody" nie przesądzam, może zmienię na 5 gwiazdek, ale na chwilę obecną tylko 2 z powodu szybkości załatwiania sprawy. Ponad miesiąc już się to ciągnie. Plus że dostałem auto zastępcze. Minus - jedną rozmową telefoniczną można by ogarnąć temat, a w tej firmie nie ma opcji uzyskania numeru telefonu do osoby która zajmuje się sprawą. Tylko wymiana maili. Porażka jakaś........,.........,....