Renomowana Kancelaria Notarialna w centrum Krakowa podejmie współpracę z:
1. PRACOWNIKIEM SEKRETARIATU
Wymagania:
- biegła znajomość obsługi komputera,
- doświadczenie w kancelarii notarialnej ( praktyczna znajomość obsługi rejestrów notarialnych i sekretariatu kancelarii notarialnej, przygotowywanie projektów prostych aktów notarialnych)
- dokładność i sumienność, zaangażowanie i dyspozycyjność.
2. APLIKANTEM NOTARIALNYM/ ZASTĘPCĄ NOTRARIALNYM
Wymagania:
- biegła znajomość obsługi komputera,
- biegła znajomość prawa cywilnego oraz prawa spółek handlowych i obrotu gospodarczego,
- doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej,
- pozytywne nastawienie i chęć zdobywania wiedzy,
- dyspozycyjność i zaangażowanie.
Aplikujący proszeni są o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).