Monika Kamińska

5 ocen
Marta Zielinska
21 luty 2025 11:42
Szanowni Panstwo jako stala kleintka jestem mocno rozczarowana podejsciem do kilenta. Zamawiam przez internet i kompletny brak informacji co sie dzieje z moim zamowieniem jest zastanawiajacy, czy taka strategia stosowana jest do wszystkich klientow czy tylko do mnie. Zamowienie zlozone 8 lutego, wyslane i zaraz zwrocone do nadawcy w zwiazku z brakiem dokumentacji. Dzisiaj mija kolejny tydzien i nie wiem czy zamowienie zostalo wyslane czy zgubione. Maile i telefony do obslugi klienta pozostaja bez odpowiedzi. Jakosc zamowionych rzeczy nie podlega watpliwosci ale obsluga klienta jest karygodna.
pokaż więcej...
AGATA Szymczewska
15 grudzień 2024 18:27
Fantastyczna atmosfera w sklepie. Pani Ada i Paulina były niezwykle pomocne i świetnie doradziły przy wyborze. Piękne kolory ubrań, doskonała jakość. Miejsce godne polecenia.
pokaż więcej...
aclilywaters
20 październik 2024 20:07
Miły butik z pięknymi ubraniami z naturalnych tkanin. Ładny wystrój, bardzo miła i pomocna obsługa. Panie doradzą, w razie konieczności i możliwości przyniosą inny rozmiar, a nawet prasują ubrania przed przymiarką, żeby można było sprawdzić, jak leżą (a na wieszakach też nie są wcale pogniecione). Butik znajduje się w miłej, spokojnej uliczce w centrum miasta. Na miejscu są tez ubrania z kolekcji męskiej.
pokaż więcej...
Anna Zamora
23 wrzesień 2024 18:35
Ubrania dobrej jakości i ładnie uszyte. Spokojnie posłużą kilka lat wyglądając nienagannie.

I to tyle z plusów.

Ostatnio wysłano mi produkt niezgodny z opisem, ani ze zdjęciami na stronie. Złota klamra paska okazała się mieć czarne, nieestetyczne plamy. Pisząc do obsługi klienta dowiedziałam się, że tak ma być bo to stare złoto. Szkoda, że nie wspomniano o tym w opisie produktu, a na zdjęciach były idealne złote klamry. Wciskanie kitu klientom kwalifikuje się pod UOKiK.

Jest to kolejny "kwiatek" na przestrzeni kilku lat, który przelał czarę goryczy.

Przy 2 zwrotach na przestrzeni tych lat musiałam upominać się o zwrot pieniędzy: raz usłyszałam, że był błąd w systemie, a raz ktoś zapomniał. Trochę wstyd jak na markę kreującą się na "premium".

Zupełnie tak jak wstyd kreować się na markę dbającą o ekologię i zrównoważony rozwój posługując się usługami instagramerek, zachwalających produkty, a jednocześnie tego samego dnia odsprzedających je w serwisie Vinted. Mój komentarz na ten temat został usunięty z SM marki.

Stany magazynowe też bywają błędne. Dowiedziałam się kiedyś, że kupiony przeze mnie sweterek w konkretnym kolorze jednak nie jest dostępny.

Cóż zawiodłam się na praktykach stosowanych przez tę firmę.
pokaż więcej...
Osiemnastki 18
16 wrzesień 2024 14:35
Nie polecam. Nikt nic nie wie, bałagan w rozmiarówce w butiku - człowiek się specjalnie fatyguje, bo przez telefon było zapewnienie, że na pewno mają na stanie dużą ilość danego rozmiaru. Dodam jeszcze, że SPECJALNIE jechałam 100km tego samego dnia do butiku - na miejscu zderzenie, nie ma produktu i nie było.

Dodam jeszcze, że przez telefon w tle śmiechy i chichy, klient odbiera to jakby było coś śmiesznego że dzwoni z pytaniem o rozmiar. ;)
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Monika Kamińska

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Monika Kamińska
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości