Chociaż mam w swoim mieście salon Toyoty 300m od miejsca zamieszkania, to przyjeżdżam do Toyoty w Ostrołęce 100km - to jest dopiero kuriozum ;-) Ale odpowiedź jest bardzo prosta dlaczego. Przede wszystkim jakość obsługi klienta - byłem zaopiekowany przez doradcę od A do Z, zaproponowano mi od razu przetestowanie nowego modelu Toyoty, jakby wiedzieli, że jestem na kupnie :-) Za każdym razem jak tu jestem moja Toyota po serwisie jest mi oddawana czysta, pachnącą i lśniącą, gdzie sam nie mam czasu zbytnio na taką kosmetykę dla mojego auta. No i najważniejsza rzecz, która powoduje, że jadę 100km a nie 300m do serwisu - CENA! Na pełnym przeglądzie jestem prawie 1.000 zł do przodu :-) ..... no i ta jakość obsługi to już jest tylko wartość dodana ..... ale dla mnie najważniejsza :-)
Kolejna wizyta i kolejny niesmak. W salonie Toyoty w Ostrołęce nikt nie interesuje się klientem , mimo wielu pracowników brak kompetentnej obsługi. Tylko rozmowy i śmiechy w swoim towarzystwie . Drugie i ostatnie podejście . Nigdy więcej.